וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: "הניצחון הכי חשוב שלנו העונה בזמן הכי נכון"

16.2.2020 / 7:38

בעיר הנמל מאוכזבים מאי ההעפלה לפלייאוף העליון, אבל מרוצים אחרי כפר סבא: "עוד כמה נקודות ונגיע רגועים לפלייאוף התחתון"

צילום: ברני ארדוב, עריכה: ליר שפיגלר

לחץ רב השתחרר במ.ס. אשדוד אחרי הניצחון 1:3 על הפועל כפר סבא אתמול (שבת) באצטדיון המושבה. באשדוד חששו מאוד ערב המשחק מאחר שהפסד היה מדרדר את הקבוצה לאזור המסוכן ומקרב אליה את הקו האדום. הפלייאוף העליון כבר לא בהישג יד, אבל נראה שבניגוד לשנה שעברה, אחרי הניצחון אתמול לאשדוד יש סיכוי טוב להבטיח את ההישארות כבר בשלבים הראשונים של הפלייאוף התחתון.

די היה לראות את פניו של המאמן רן בן שמעון אחרי השער השלישי שכבשה הקבוצה ושהבטיח את ניצחונה, כדי להבין עד כמה המאמן בעצמו היה בלחץ גדול, שכן ג'קי בן זקן תולה בו תקוות גדולות ובן שמעון לא רצה להיכנס לפלייאוף התחתון כשהוא קרוב מאוד לקו האדום.

"זה היה הניצחון הכי חשוב שלנו העונה בזמן הכי נכון", אמרו אמש באשדוד, "עדיין קיימת אכזבה שלא הצלחנו לחבר עוד ניצחון או שניים כדי להיאבק על מקום בפלייאוף העליון, אבל כנראה שלא מגיע לנו. אנחנו צריכים לעשות עוד כמה נקודות ולהיות שקטים ורגועים לקרבות התחתית בפלייאוף התחתון".

בקבוצה גם שמחו על שער הבכורה של ג'ימי מרין שנכנס כמחליף וכבש את השלישי. באשדוד משוכנעים שהשער הזה ייתן הרבה שקט לקשר שמושאל מהפועל באר שבע ומגלה יכולת גבוהה מאוד באימונים, אבל נראה כי הוא זקוק להרבה ביטחון על מנת להביא את האיכויות שלו גם למשחק. מלים טובות קיבל גם דין דוד שכבש עוד שער ונמצא ביכולת הבקעה טובה מאוד העונה עם שבעה כיבושים.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. דני מרון
יכול להירגע. בן שמעון/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully