וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע האולסטאר החל: מיילס ברידג'ס הצטיין - נבחרת האמריקאים ניצחה

חגיגת האולסטאר בשיקגו נפתחה עם ניצחון נבחרת הכוכבים העולים של ארה"ב על נבחרת הכוכבים הזרים 131:151. שחקן שארלוט להט עם 20 נק', 5 ריב' ו-5 אס'. זאיון הסתפק ב-14

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: החמישיות למשחק האולסטאר

שבוע האולסטאר יצא הלילה (בין שישי לשבת) לדרך היונייטד סנטר בשיקגו עם המשחק הפותח שבו נבחרת הכוכבים העולים של ארצות הברית ניצחה את נבחרות הכוכבים הזרים 131:151 במשחק שכמיטב המסורת סיפק בעיקר הרבה מאוד שואו טיים לקהל שהגיע, עם פחות דגש על ההגנה.

בליל ראשון תפגוש הקבוצה שלו לברון ג'יימס את הקבוצה של יאניס אנטטוקומפו במשחק שיעמוד במוקד שבוע האולסטאר, אבל הלילה הזה היה שייך למיילס ברידג'ס מההורנטס שגרף את תואר ה-MVP וסוחף את האמריקאים לניצחון עם 20 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. זאיון וויליאמסון הסתפק ב-14 נקודות ומעין תחרות הטבעות מאולתרת בסיום עם ג'ה מוראנט. בנוסף, הראה הרוקי המדובר עד כמה הוא מפלצתי לאחר שהטבעה שלו גרמה נזק לטבעות ביונייטד סנטר.

מיילס ברידג'ס נבחר למצטיין במשחק בין כוכבים האמריקאים לכוכבים הזרים בשבוע האולסטאר. GettyImages
נבחר ל-MVP. מיילס ברידג'ס/GettyImages

בצד השני בלט אר ג'יי בארט עם 27 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אך את מירב ההצגה גנב לוקה דונצ'יץ' שסיים עם 16 נקודות וכמה מסירות גדולות כמו שרק הוא יודע לנפק. ברנדון קלארק הוסיף 22 לנבחרת הזרים, שהוליכה ב-9 הפרש בתום המחצית הראשונה אך חטפה נוק אאוט במחצית השנייה וראתה את הכוכבים האמריקאים יוצאים עם ידם על העליונה שנה נוספת.

שבוע האולסטאר יימשך הלילה עם תחרות הכישורים, השלשות ותחרות ההטבעות. המשחק המרכזי שבו הקבוצה של לברון תפגוש את הקבוצה של יאניס ייערך ביום ראשון ויהווה את שיאה של חגיגת האולסטאר.

זאיון וויליאמסון בשבוע האולסטאר. GettyImages
השתתף לראשונה בחגיגת האולסטאר. זאיון וויליאמסון/GettyImages

כך נראה הסל לאחר מפגש עם זאיון וויליאמסון

  • עוד באותו נושא:
  • אולסטאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully