וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא ישיג את כל השחקנים": הנשק הסודי שיחיה מחדש את הניקס

אל סוכן העל ליאון רוז צפוי להצטרף גם "וורלדווייד ווס", אחד האנשים החזקים בענף. בצוותא, ינסו השניים להשיג את השמות הגדולים ב-NBA

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

במשך שנים נחשבת ניו יורק לאחת הקבוצות הגרועות ב-NBA - גם בכל הנוגע למאזן הניצחונות וההפסדים, וגם בכל הנוגע לדרכי הניהול שלה. כל זה עשוי להשתנות, כשהניקס מחפשים אחר נשיא חדש במקום סטיב מילס שסיים את תפקידו.

המועמד המוביל על פי כל הדיווחים הוא סוכן העל ליאון רוז, שייצג בעבר את לברון ג'יימס, כריס בוש ודווין וויד וכיום מייצג בין היתר את כריס פול, קארל אנתוני טאונס, כרמלו אנתוני, ויקטור אולדיפו, ג'ואל אמביד, דווין בוקר ואחרים. בניו יורק מקווים לשחזר את התכנית של לוס אנג'לס לייקרס וגולדן סטייט, שהנחיתו בתפקיד מקבל ההחלטות העיקרי את הסוכנים רוב פלינקה ובוב מאיירס בהתאמה, אולם לניקס יש תוספת נכבדה למדי: וויליאם ווסלי.

ווסלי, המכונה "וורלדווייד ווס", נחשב לאחד האנשים החזקים ביותר בעולם הכדורסל האמריקאי. בתקופתו בסוכנות CAA, איתה הוא עובד עם רוז, פיתח קשרים עם השמות הגדולים בענף, ביניהם קינג ג'יימס, ובעוד הוא לא אמור לשמש בתפקיד רשמי בניקס, ב"פורבס" נטען כי ישמש לכל הפחות כיועץ. "בין אם הוא יקבל תפקיד רשמי או לא, הוא יהיה מעורב מאוד", נכתב. בעבר הוזכר ווסלי בשירים של דרייק, ג'יי זי, שאקיל אוניל ואחרים, עדות למעמדו בתרבות הספורט האמריקאית.

בשבוע שעבר נצפו ווסלי ורוז במשחק מכללות בצוותא עם שחקן העבר רוד סטריקלנד, ולאחר מכן המשיכו לצפות במשחק תיכונים הכלל גם את בנו של לברון ג'יימס. "הוא ישיג את כל השחקנים", צוטט מקור המעורה בעניינים כאומר. "ב-NBA מציעים כל מיני חוקים חדשים כדי למנוע טנקינג או שיחות לא חוקיות עם שחקנים, אבל ווס כבר הראה שאי אפשר לשלוט בו. הוא תמיד חי בצללים. הוא בעלים, אבל הוא לא בעלים. הוא סוכן, אבל הוא לא סוכן. הוא משקיע, אבל הוא לא משקיע".

ברגע שרוז יקבל את המינוי באופן רשמי, ככל הנראה אחרי פגרת האולסטאר, צפויים להתחיל החיפושים אחר מאמן חדש. כרגע, המועמדים המובילים הם ג'ף ואן גנדי, מארק ג'קסון, טום ת'יבודו ובקי האמון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully