וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אף השנים הרעות: שווי ההון של הניקס הוא הגבוה ב-NBA

הקבוצה מהתפוח הגדול אמנם מפשלת מבחינה מקצועית, אך שוויה מוערך בכ-4.6 מיליארד דולר, והיא מקדימה בין השאר את הלייקרס והסלטיקס. גולדן סטייט שלישית

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: החמישיות למשחק האולסטאר ב-NBA

מגזין פורבס פירסם אתמול (שלישי) את דירוג קבוצות ה-NBA לפי השווי שלהן. מי שמוליכה את הרשימה, על אף שמבחינה מקצועית היא נראית נורא ואיום כבר כמה שנים היא ניו יורק ניקס, ששוויה מוערך ב-4.6 מיליארד דולר. לוס אנג'לס לייקרס היא השנייה ברשימה עם שווי מוערך של 4.4 מיליארד, כשגולדן סטייט ווריירס מזנבת בה עם 4.3 מיליארד דולר. שיקגו בולס ובוסטון סלטיקס סוגרות את החמישייה הראשונה עם 3.2 ו-3.1 מיליארד דולר בהתאמה.

סך הכל צויין כי הממוצע השווי לקבוצה עלה ב-2.12 מיליארד דולר ב-2019. מדובר בעלייה של 14 אחוז מהשנה הקודמת - הגדולה ביותר מבין ארבעת הליגות הגדולות בארבעת ענפי הספורט המרכזיים בארצות הברית. ה-NFL שנייה אחר כך עם עלייה של 11 אחוז מהשנה החולפת.

אחת הסיבות לעלייה הניכרת בשווי הקבוצות היא מכירות זכויות שידור בתוך ארצות הברית בפרט אך גם ברחבי העולם. בפורבס ציינו שאמנם הסערה סביב הציוץ של דריל מורי בנוגע לפעולות של סין בהונג קונג פגעה בהכנסות של הקבוצות, אך התעקשו כי מצבן הכלכלי של קבוצות הליגה נותר איתן.

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
הלייקרס מדורגים במקום השני. לברון ג'יימס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully