וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע המחלוקת המשפטית בין מכבי חיפה לאלאבס: ז'אנדו פוקס תקוע

בספרד טוענים: שחרורו של הקשר ממכבי חיפה לא הוסדר, ולכן אלאבס שלא מעוניינת בו משאירה אותו תלוי באוויר. זה ייגמר בבית הדין?

פלייר מכבי חיפה שוב בעטה בדלי/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

ז'אנדו פוקס "תקוע" ו"נשאר תלוי באוויר" בגלל המחלוקת המשפטית בין מכבי חיפה לאלאבס, כך על פי דיווח בספרד. כזכור, הקשר הקמרוני הצעיר הושאל על ידי אלאבס למכבי חיפה בקיץ, אולם עזב את הירוקים בינואר אחרי שהציג יכולת לא מרשימה.

הבעיה היא שאלאבס מתעקשת ששחרורו ממכבי חיפה לא חוקי, ולכן מנהלת מאבק משפטי עם הקבוצה מהכרמל שמציב את הקשר במצב בעייתי - מצד אחד הוא כבר לא שייך למכבי חיפה, ומצד שני גם אלאבס לא מעוניינת בו אבל לא יכולה לשחררו לקבוצה אחרת.

שחקן מכבי חיפה, ז'אנדו פוקס. טל לוי
יושב בבית ומחכה. ז'אנדו פוקס/טל לוי

מאמן אלאבס אסייר גאריטאנו לא מעוניין בפוקס בן ה-22, אחרי שלא התרשם מהיכולת שהציג במחנה האימונים בקיץ. על פי הדיווחים האחרונים, זה מה שגורם לאלאבס לנסות להשתחרר מחוזהו של פוקס, שנרכש בקיץ אחרי שהיה אחד הקשרים האחוריים הבולטים בליגת המשנה בצרפת.

בספרד טוענים שפוקס קיבל כמה הצעות מקבוצות בצרפת בתקופה האחרונה, אבל לא יוכל לחתום באף קבוצה עד ששחרורו ממכבי חיפה לא יוסדר באופן סופי. הפיתרון עשוי להגיע רק אחרי שהקבוצות ייפגשו בבית הדין לבוררות של אופ"א.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה התלוננה במשטרה על גניבת כסף מחדר ההלבשה בטדי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully