וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה התלוננה במשטרה על גניבת כסף מחדר ההלבשה בטדי

13.2.2020 / 14:02

מארנקיהם של מרקו בלבול ושל מאמן הכושר אורי הראל, נעלמו מאות שקלים במהלך המשחק נגד בית"ר ירושלים. נהג האוטובוס של הקבוצה ראה אדם שמנסה להיכנס גם לחדר ההלבשה של השחקנים

פלייר מכבי חיפה שוב בעטה בדלי/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על מכבי חיפה

מכבי חיפה הגישה תלונה במשטרה על גניבת כסף מחדר ההלבשה של המאמנים בשעת המשחק נגד בית"ר ירושלים בטדי. הירוקים התארחו בבירה ביום שני האחרון ובמהלך המשחק (שהסתיים בהפסד 2:0), נעלמו כמה מאות שקלים מהארנקים של המאמן מרקו בלבול ומאמן הכושר אורי הראל. נהג האוטובוס של הקבוצה דיווח שהוא ראה אדם חשוד שמנסה להיכנס גם לחדר ההלבשה של השחקנים. אנשי מכבי חיפה מיהרו להגיש תלונה במשטרה וביקשו את צילומי האבטחה מהנהלת האצטדיון.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
הזדמנות טובה לחזור למסלול. מרקו בלבול/שלומי גבאי

המאמן מרקו בלבול ערך היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל חדרה ביום שבת. מכבי חיפה מקווה לחזור למסלול ולצבור שלוש נקודות בבית נגד קבוצה שמגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים.

על המשחק נגד בית"ר ירושלים: "הפסדנו שלוש נקודות יקרות מאוד, לא עשינו את העבודה. פתחנו לא טוב, איבדנו הרבה מאוד כדורים, לא היינו קרובים אליהם. במחצית השנייה יכולנו להשוות ולשנות את הדינמיקה של המשחק, אבל לא הצלחנו. אנחנו עושים עבודה טובה, מבקיעים, משחקים כדורגל מצוין, המשחק נגד בית"ר היה פחות טוב".

על הלחץ: "תמיד יהיו לחץ וציפיות. לשמחתי אנחנו מייצרים את הציפיות ומביאים קהל גדול. זה לחץ חיובי שדוחף אותך קדימה. לשחקנים יש מוטיבציה, הם עובדים קשה ואנחנו נהנים בעונה הזו מכדורגל טוב".

על האוהדים: "הקהל הוא סימן להצלחה. ראיתי את האוהדים מעודדים את השחקנים בסיום המשחק בטדי וזה היה נהדר. הם מלווים אותנו לכל משחק, בבית ובחוץ, מזדהים עם הקבוצה. גם הם יודעים שיש לפעמים משחקים פחות טובים. כדורגל זה מקצוע דינמי שמשתנה מאוד מהר".

על המאבק בצמרת: "הליגה קשה. בית"ר חזקה, באר שבע חזקה מאוד, מכבי תל אביב חזקה ויש לה משאבים וסגל גדול. כל הקבוצות מאבדות נקודות, אין משחקים קלים. אנחנו בישורת האחרונה של העונה הסדירה והמשחקים רק יהיו יותר ויותר קשים. אנשים נהנים מהליגה העונה. השנה הליגה כיפית ותחרותית, תזכרו מה היה בשנה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully