וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעירוני נהריה עונים למבקרים ומבטיחים: "נתראה כאן שוב בחודש יוני"

14.2.2020 / 7:31

למרות תחושת ההחמצה, הסגולים משוכנעים שאחרי הגמר "אי אפשר לדבר עלינו בצורה לא יפה" ומכוונים גבוה בליגה. עכשיו הקהל יחזור לעין שרה?

צילום ועריכה: קובי אליהו

עירוני נהריה היתה אמש (חמישי) במרחק נגיעה מהתואר הראשון בתולדותיה, אך יצאה בסופו של דבר עם הפסד מתסכל 92:89 בגמר גביע המדינה מול הפועל ירושלים. הקבוצה של דני פרנקו, שהגיעה למשחק כאנדרדוג מובהק, הצליחה לסגור פעמיים יתרון משמעותי של ירושלים ואף הובילה בשלבים גדולים של הרבע השלישי, אך בסופו של דבר לא הצליחה לצאת עם הניצחון.

בסיום המשחק נראו שחקני נהריה שבורים. דני פרנקו נכנס אליהם כשפניו מאוכזבות גם כן ואמר כי: "זו רק טעימה ממה שאנחנו יכולים לעשות בהמשך העונה". אחד מאנשי המועדון הוסיף: "אנחנו עוד נחזור לפה ביוני, לא סיימנו את העונה עם ההפסד הזה".

שחקני עירוני נהריה טוני גפני, איגור קולשוב. קובי אליהו
ישאבו עידוד מהמשחק הזה. שחקני נהריה/קובי אליהו

איתי שגב רשם משחק נהדר, אולי הטוב ביותר בקריירה, עם 15 נקודות ו-9 ריבאונדים ושלל פעולות גדולות במאני טיים. "אמרו עלינו דברים רעים מאוד כל השנה. הפתענו את כולם בגביע ווינר ואחרי זה הייתה נפילה, אז אמרו, 'פעם אחת הם הצליחו'", אמר שגב. "הוכחנו לכולם מה אנחנו שווים, ושאי אפשר לדבר עלינו לא יפה. אני גאה בחברים שלי, בצוות המאמנים, באוהדים ובעיר, מראשון המאמנים עד אחרון האוהדים, כולם נתנו פה הצגה לעיר שעברה דברים קשים בחודשים האחרונים. אני שמח להיות חלק מהיסטוריה בעיר שקיבלה אותנו כל כך יפה".

הסנטר הישראלי סיפר על יכולתו והשינוי שעובר עליו העונה: "התחלתי לעבוד השנה עם פסיכולוגית ספורט וחלק מהשינוי שלי זה גם בזכותה. התכוננתי טוב למשחק הזה ברמה המנטלית. המאמנים לא הלחיצו, הקהל תמך, ההנהלה תמכה. הכל ביחד התחבר למשחק טוב שלי. חבל שזה מסתיים בתחושת החמצה כמו בפעמים הקודמות".

כ-1,500 סגולים תמכו בקבוצה במשחק, ובמועדון מקווים כי החוויה החיובית שהעניקו לקהל ולעיר במהלך השבוע האחרון תתורגם בעלייה במספר הצופים במשחקי הבית. המבחן הראשון יהיה כבר ביום ראשון הקרוב במשחק הליגה נגד הפועל אילת.

עוד בוואלה!

כשג'ייקובן חתם על כרטיס עדי: ראש העיר החדש של ירושלים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully