וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פתח תקוה הביסה 0:4 את הפועל ניר רמת השרון

המלאבסים הגדילו את הפער בפסגה לחמש נקודות אחרי שדוידוב, לידור כהן, חוגי ובר כבשו. בני סכנין הביסה 1:5 את הפועל רמת גן, 2:2 סוער בין הפועל קטמון והפועל אשקלון

פלייר מכבי חיפה שוב בעטה בדלי/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על מרקו בלבול

המחזור ה-24 בליגה הלאומית יצא לדרך אתמול (חמישי) עם 0:4 מהדהד של בית"ר תל אביב בת ים מול סגנית המוליכה הפועל ראשון לציון. היום נערכו שבעה משחקים נוספים, כשבמוקד הניצחון הגדול של מכבי פתח תקוה על הפועל ניר רמת השרון. גם בני סכנין הביסה, בעוד שהפועל קטמון והפועל אשקלון נפרדו ב-2:2 סוער.

לידור כהן שחקן מכבי פתח תקוה חוגג עם דור חוגי. דני מרון
כבש את אחד השערים. לידור כהן/דני מרון

הפועל ניר רמת השרון - מכבי פתח תקוה 4:0

המלאבסים הצליחו להתאושש מהתקופה הלא פשוטה עם ניצחון חוץ חשוב ביותר, בטח אחרי איבוד הנקודות של הפועל ראשון לציון השנייה. בכך, הם הגדילו את הפער בפסגה משתי נקודות לחמש. עידו דוידוב בדקה השמינית, לידור כהן בדקה ה-17, דור חוגי עם פנדל בדקה ה-72 וארד בר (86), הכריעו את ההתמודדות.


בית"ר תל אביב בת ים - הפועל ראשון לציון 0:4

המארחת התאוששה אחרי שהובסה על ידי נוף הגליל במחזור שעבר, בעוד הקבוצה של מנחם קורצקי הגיעה אחרי ארבעה ניצחונות בחמשת המחזורים האחרונים והתרסקה. השער הראשון הגיע בדקה ה-31 אחרי דאבל פס יפה מצד שמאל ומסירת רוחב של אייל חן היישר לאדוארדו גררו, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1. השער השני הגיע בדקה ה-47 ושוב אחרי מסירת רוחב של חן משמאל, הפעם יהאב אל עביד היה ראשון להגיע ובעט מקרוב פנימה את ה-0:2. החגיגה הבית"רית נמשכה בדקה ה-50 כשאמיר ברקוביץ' סיים מתפרצת עם בעיטה משמאל לפינה הרחוקה וקבע 0:3. זייה יוהו בוריס הוסיף עוד אחד מקרוב בדקה ה-74 אחרי עוד כדור רוחב שהגיע משמאל וזה 0:4.

אדוארדו גררו שחקן בית"ר תל אביב בת ים עם אייל חן. מתוך הפייסבוק של בית"ר תל אביב בת ים, אתר רשמי
גררו חוגג שער וניצחון ענק/אתר רשמי, מתוך הפייסבוק של בית"ר תל אביב בת ים

מכבי אחי נצרת - הפועל אום אל פאחם 0:0

המארחת חיפשה נקודות כדי לברוח מהתחתית, האורחת רצתה להיצמד לצמרת הגבוהה. בפועל, הן חילקו ביניהן את הנקודות. המארחת עם שלושה משחקים ללא הפסד, האורחת שוב לא ניצחה אחרי התבוסה הביתית מול הפועל אשקלון במחזור הקודם.

הפועל קטמון - הפועל אשקלון 2:2

המארחת שוב פישלה אחרי איבוד הנקודות הדרמטי במחזור הקודם, ופספסה עוד הזדמנות להתקרב לחבורת הצמרת הגבוהה. האורחת רשמה עוד משחק ללא הפסד אחרי ה-0:3 הגדול על אום אל פאחם במחזור הקודם. שרון זיסו (4, פנדל) ואביחי וודג'ה (45) כבשו למארחת, חוליו סזאר (27) ושי חדד (41) לאורחת.

וויליאם אגאדה שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
אולי במחזור הבא קטמון תנצח. וויליאם אגאדה/ברני ארדוב

בני לוד - הפועל עכו 1:0

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, המארחת נעצרה אצל הפועל עכו, שחזרה לנצח אחרי ההפסד במחזור האחרון לכפר קאסם. חן ידען כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-77.

הפועל רמת גן - בני סכנין 5:1

האורחת חזרה לנצח אחרי ה-0:0 מול מכבי אחי נצרת במחזור הקודם והמשיכה להתקדם לעבר הצמרת הגבוהה. סארי פלאח (17), מהראן ראדי (47), אמרי וולשמן (80), דין טוויזר (85) ואוסמה חלאילה (90) כבשו למנצחת, עדן הרשקוביץ כבש לאורדונים (67), שסופרים חמישה משחקים ללא ניצחון.

בר ירוחם שחקן הפועל פתח תקוה. דני מרון
הפועל פתח תקוה לא ניצחה, אבל לפחות קטעה את רצף ההפסדים/דני מרון

הפועל פתח תקוה - הפועל נוף הגליל 0:0

מצד אחד, המארחת שוב לא ניצחה, אך מצד שני היא עצרה רצף של שלושה הפסדים. מנגד, נוף הגליל נעצרה אחרי הניצחון הגדול על בית"ר תל אביב בת ים במחזור הקודם.

הפועל עפולה - מ.ס. כפר קאסם 0:1

אחרי שהשיגה נקודה מפתיעה מול מכבי פתח תקוה במחזור שעבר, המארחת המשיכה במומנטום וניצחה בפעם השנייה בלבד העונה. זרקו קוראץ' כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-45.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully