וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר הפך לשיחת היום במכבי תל אביב, שחקן: "צריך להיכנס לקצב של ניצחונות"

12.2.2020 / 7:23

בקבוצה התרשמו מההופעה של האקס, אך שמחו על ההפסד של מכבי חיפה. על רצף תוצאות התיקו: "איבדנו 6 נקודות ב-6 משחקים וזה המון". ערן זהבי ממשיך להתאמן

פלייר מכבי חיפה שוב בעטה בדלי/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

שיחת היום באימון מכבי תל אביב אתמול (שלישי) היתה הניצחון של בית"ר ירושלים על מכבי חיפה שלשום וההופעה המצוינת של אלירן עטר שהיה עד לפני שבוע שחקן מכבי תל אביב. בקבוצה היו מן הסתם מרוצים מאוד מכך שבית"ר ירושלים ניצחה ועזרה למכבי תל אביב לשמור על פער של 6 נקודות ממכבי חיפה. יחד עם זה מדברים כעת במועדון על כך שצריך לעלות על גל מתמשך של ניצחונות אחרי שלוש תוצאות תיקו שהיו למכבי תל אביב בששת המשחקים האחרונים.

אלירן עטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שיחת היום באימון מכבי תל אביב. אלירן עטר/ברני ארדוב

"צריך לעלות על המסלול הנכון כי כבר ידענו העונה לעשות רצפים יפים של ניצחונות", אמר אתמול אחד השחקנים. "איבדנו 6 נקודות בששת המשחקים האחרונים וזה המון למכבי תל אביב. נהנינו מהשמטת הנקודות של מכבי חיפה. עכשיו אנחנו צריכים להיכנס לקצב נכון ולא להרפות כי אחרת לא בטוח שבהמשך מכבי חיפה תאבד נקודות כמו שקרה לה עכשיו".

היום היה צריך להיערך אחר הצהריים משחק אימון מול קבוצת הנוער של המועדון על מנת להריץ שחקנים כמו דור פרץ וניק בלקמן שלא שיחקו זמן רב. המשחק בסופו של דבר בוטל מאחר שקבוצת הנוער תשחק היום משחק השלמה בקרית שמונה. במקום משחק האימון תקיים מכבי תל אביב אימון רגיל ומחר יהנו השחקנים מיום מנוחה נוסף השבוע גם כי שחקנים רבים של הקבוצה ישתתפו ביום האימונים המיוחד שמכין אנדי הרצוג לנבחרת ישראל. באימון אתמול המשיך אורוש ניקוליץ' באימוני השיקום שלו בצד. ערן זהבי התאמן אתמול וימשיך בתקופה הקרובה.

עוד בוואלה!

האולסטאר של בית"ר: על הניצחון השכונתי והמרשים על מכבי חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully