וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד השופטים מגבים את החלטותיו של רועי ריינשרייבר

11.2.2020 / 19:45

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים קבעה כי שתי הפסיקות לפנדלים במשחק בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים היו מוצדקות. האיגוד סיכם שבוע מוצלח לצוותי השיפוט

פלייר מכבי חיפה שוב בעטה בדלי/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על מרקו בלבול

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים התכנסה היום (שלישי) כמידי שבוע על מנת לבחון את אירועי השיפוט במחזור השבוע בליגת העל, ונראה כי באיגוד מרוצים מתפקודם של אנשי המשרוקית וה-VAR במחזור ה-23. אנשי הוועדה שיבחו את השופט רועי ריינשרייבר ושופט ה-VAR על שתי ההחלטות להעניק פנדלים במשחק בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה. בנוסף, ציינה הוועדה לחיוב את שתי השריקות לכדורי עונשין מ-11 מטרים שנפסקו במהלך ניצחונה של הפועל תל אביב על קרית שמונה. גם במשחק בין הפועל רעננה ומכבי נתניה שיבחו בוועדה את החלטת השופטים, על אף הטענות ששוב נשמעו מאנשי רעננה.

במשחק התיקו בין הפועל חיפה למכבי תל אביב נרשמו שני אירועי הנבדל, כשעל פי הודעת הוועדה שופט המסך עשה שימוש נכון בטכנולוגיה שברשותו. כמו כן, השופט לא נדרש לגשת למסך מכיוון שמדובר באירוע עובדתי (קו נבדל), שלא נתון לפרשנות. גם אירועי המשחק בין הפועל באר שבע לסקציה נס ציונה עברו חלק לדעת הוועדה, כשההערה היחידה הייתה בנוגע למשך הזמן שלקח לצוות השיפוט כדי להכריע בדבר סוגיית הכרטיס האדום שנשלף בסופו של דבר לאור דדיה מהפועל באר שבע.

ניסו אביטן מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
בוועדה המקצועית לא התרשמו מטענות אנשי רעננה. ניסו אביטן/ברני ארדוב

הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה:
בדקות 65 ו-71 צדק השופט כאשר פסק לבעיטות עונשין לזכות ת"א בגין עבירות הכשלה ויד בהתאמה.
שופט המסך פעל כמצופה, כאשר לאחר בחינת האירועים בהילוכים החוזרים אישר את החלטות השופט.

הפועל רעננה - מכבי נתניה:
1. בדקה ה-9 צדק השופט כאשר פסק לבעיטת עונשין לזכות רעננה בגין עבירת הכשלה.
2. בדקה ה-89 צדק השופט כאשר פסק לבעיטת עונשין לזכות נתניה בגין עבירת יד. שופט המסך פעל כמצופה, כאשר לאחר בחינת האירועים בהילוכים החוזרים אישר את החלטות השופט.

הפועל חיפה - מכבי תל אביב:
1. בדקה ה-44 צדק שופט המסך כאשר המליץ לשופט לבחון אירוע של בעיטת עונשין לזכות ת"א, לאחר שזיהה כי לא היתה עבירת יד. השופט פעל כמצופה, כאשר לאחר בחינת האירוע במסך ביטל את הפסיקה לעונשין.  
2. בדקה ה-51 צדק שופט המסך כאשר דיווח לשופט על שער לא חוקי לזכות ת"א, זאת בגין עבירת נבדל במהלך ההתקפי.
3. בתוספת הזמן של המשחק צדק שופט המסך כאשר דיווח לשופט על שער חוקי לזכות חיפה, לאחר שזיהה כי לא היתה עבירת נבדל.
 

רועי ריינשרייבר. ברני ארדוב
קיבל את ההחלטות הנכונות לדעת איגוד השופטים. רועי ריינשרייבר/ברני ארדוב

הפועל באר שבע - סקציה נס ציונה:
1. בדקה ה-36 צדק שופט המסך כאשר דיווח לשופט שלא היתה עבירת נבדל במהלך ההתקפי שקדם להכשלת שחקן ב"ש וכמו כן, כי העבירה בוצעה מחוץ לרחבת העונשין. השופט פעל כמצופה כאשר לאחר בחינת האירוע במסך פסק על בעיטה חופשית מחוץ לרחבה והניף כרטיס אדום לאור דדיה מהפועל באר שבע, זאת בגין מניעת הזדמנות ודאית להבקעת שער. עם זאת, זמן בחינת האירוע עד לקבלת ההחלטה הסופית היה ארוך מהמצופה והשופטים יונחו בהתאם לשת"פ מהיר ויעיל יותר.
2. בדקה ה-86 צדק שופט המסך כאשר המליץ לשופט לבחון אירוע של בעיטת עונשין לזכות נס ציונה בגין עבירת יד. השופט פעל כמצופה כאשר לאחר בחינת האירוע במסך פסק לבעיטת עונשין.

בית"ר ירושלים - מכבי חיפה:
בדקות 24 ו-38 צדק שופט המסך כאשר אישר את החלטות השופט לבעיטות עונשין לזכות בית"ר (בגין הכשלה) ולזכות חיפה (בגין עבירת יד בהתאמה). אין מדובר במקרים הדורשים התערבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully