וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': דור פרץ חוזר לסגל, ערן זהבי משדרג את האימונים שלנו

12.2.2020 / 14:17

מאמן מכבי תל אביב בישר שהקשר כשיר לשחק, דיבר על ההשפעה של ערן זהבי, וחשף מה סיפר לו יוקאנוביץ'. עוד מאיביץ': היינו קרובים להביא חיזוק בינואר

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: ניר חן

מכבי תל אביב ערכה היום (רביעי) את מסיבת העיתונאים השבועית שלה, בה דיבר ולאדן איביץ' על ההכנות למשחק הבית מול עירוני קרית שמונה ביום ראשון (20:15). אחרי ששמטה שתי נקודות ב-1:1 הדרמטי מול הפועל חיפה אך למעשה רק הגדילה את יתרונה בפסגה לשש נקודות בעקבות ההפסד של מכבי חיפה לבית"ר ירושלים (2:0), האלופה תנסה לחזור למסלול הניצחונות מול הקבוצה המידרדרת של קובי רפואה, שלא ניצחה בשמונת משחקיה האחרונים.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. ניב אהרונסון
"אם יש מישהו שאומר 'משחק קל', אין סיכוי, זו טעות. זה עלול לבלבל את השחקנים, וזה יכול להיות בעיה". איביץ'/ניב אהרונסון

על המשחק הקרוב אמר המאמן: "קרית שמונה זו קבוצה שנלחמת על ההישארות, ואנחנו יודעים איך המשחקים מול יריבות שנלחמות. זה לא קל, בטוח יהיה קשה, כמו כל משחק אחר".

על איבוד הנקודות של קבוצתו בתקופה האחרונה: "אנחנו רוצים לחשוב רק על עצמנו. שום משחק לא קל מתחילת הסיבוב. ולא משנה מי היריבה, אם היא במקום האחרון או השני. אתה חייב להיאבק על הניצחון, להיות מרוכז מהרגע הראשון ועד האחרון. אם יש מישהו שאומר 'משחק קל', אין סיכוי, זו טעות. זה עלול לבלבל את השחקנים, וזה יכול להיות בעיה. כל השחקנים יודעים איזו גישה הם צריכים להציג".

על הצטרפותו של ערן זהבי לאימונים: "זה תענוג עבורנו לארח אותנו, הוא אקס של הקבוצה, הוא נתן הרבה למועדון, אנחנו מבינים את המצב שלו, והוא צריך להישאר בכושר בשביל עצמו ובשביל הנבחרת. הוא יכול לתת עצות לשחקנים שלנו, לדחוף אותם לעבוד קשה ולהצליח ולשמש דוגמה.

"לא עבדתי איתו, אבל אני זוכר שדיברתי עם מאמן לשעבר, והוא סיפר לי שהיה לו חלוץ שניצח עבורו את כל המשחקים, ככה סיפר לי יוקאנוביץ', ולמעשה כולם סיפרו לי על העבודה הקשה שלו ומוסר העבודה שלו.

"אפשרות שיגיע? לא יודע על זה. אני מתרכז רק בשחקנים שיש לי. עדיף לא לחשוב על ערן, כולנו מכירים את האיכות שלו, אלא צריך להתרכז רק בשחקנים שלנו ובמטרות שלנו".

על דור פרץ אמר איביץ': "הרופא אמר לי שאפשר להשתמש בו במשחק הבא והוא יהיה בסגל. אם הוא ישחק או לא זו שאלה אחרת, אבל הוא בכושר טוב, ואנחנו יכולים להשתמש בו".

על ההחמצות: "בכל המשחקים היינו הקבוצה הדומיננטית. מול בית"ר היה די שוויון, אבל בשני המשחקים האחרים שלטנו. אבל כדי לנצח צריך לכבוש יותר מהיריבה. מול באר שבע והפועל חיפה הגענו להרבה מצבים. הבעיה היא כשאתה לא מגיע למצבים. כשאתה כן מגיע למצבים ומחמיץ, זה משהו אחר. זה הכדורגל. אי אפשר להסתפק בנקודה. המטרה שלנו היא תמיד לנצח. כולנו יודעים את זה זה מה שאני מנסה להסביר לשחקנים. אין לי שום ביקורת על ההתנהגות שלהם או ההכנה שלהם. אבל במשחק הקודם היינו צריכים לנצח 1:4".

למה לא הביאו חיזוק בינואר? "אמרתי גם במהלך החלון שאנחנו שוקלים מהלכים. היו לנו כמה מועמדים אבל זה לא יצא ברגע האחרון. דם חדש לקבוצה? אני מסכים, זה חשוב לכל קבוצה, אבל לא היה אפשרי להביא שחקן שישדרג אותנו. פייר פליי? מהיום הראשון שאני פה יש לנו שיחות עם ההנהלה של המועדון ואני יודע מה המצב של המועדון, ואני עושה הכל על מנת להילחם עבור המועדון עם מה שיש לנו".

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. סוכנות ג'יני
"קשה להסביר למה הכדור לא נכנס". ריקן/סוכנות ג'יני

אבי ריקן: "מצפה לנו משחק לא קל, כמו כל משחק בליגה הזאת, אנחנו רוצים לחזור לנצח. נעשה את המקסימום כדי לקחת את הנקודות, בלי קשר למשחקים אחרים וקבוצות אחרות או תוצאות אחרות".

מאז מכבי חיפה שלוש תוצאות תיקו? "לא חושב שיש קשר ישיר בין הדברים. המשחק הזה היה ונגמר, וכבר אמרנו אז שזה רק שלוש נקודות. רצינו לנצח גם את המשחקים האחרים שבהם לא לקחנו את הנקודות". למה שתי הקבוצות לא מנצחות? "לא יודע למה דווקא בחודש הזה איבדנו נקודות. הליגה ארוכה, יהיה קשה עד הסוף, זה מרתון, אבל אנחנו תלויים בעצמנו ונקווה שזה יימשך עד סוף העונה".

על בעיית ניצול המצבים של הקבוצה: "קשה להסביר למה הכדור לא נכנס. לפעמים זה חוסר מזל, או יכולת של הצד השני. לשלוט במשחק זה לכבוש שערים. אם היינו כובשים לא היינו מאבדים נקודות. אנחנו שולטים ומגיעים למצבים וזה סימן טוב. אנחנו עובדים על זה כל הזמן כדי שהכדור ייכנס, וברגעים שאנחנו שולטים, שזה רוב המשחק, צריך להביא את זה בביטוי בשערים וזאת המטרה".

על זהבי: "תמיד כיף לראות את הפנים של ערן, הוא מרים את רמת האימון, כיף לראות אותו. הוא דוחף אותנו למעלה תמיד. שני הצדדים יכולים לצאת מורווחים מהסיטואציה".

בית"ר פינצ'רה את מכבי חיפה, הסיפור על זהבי והווייפיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully