וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמבלה גמר רשמית את העונה, "ברצלונה סיכמה עם וויליאן ז'וזה"

הבדיקות אימתו את החששות ששחקן הכנף ייעדר כשישה חודשים, ההתאחדות תאשר את החתמת חלוץ סוסיאדד? וגם: גריזמן מרגיש קנאה מהשחקנים

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: השחקנים הבולטים שמסיימים חוזה הקיץ

החששות אומתו: ברצלונה הודיעה הערב (שלישי) שעוסמאן דמבלה עבר ניתוח בשריר הירך האחורי, ובשל כך ייעדר כחצי שנה. המשמעות היא ששחקן הכנף הצרפתי גמר את העונה, ואולי חשוב מכך - יחמיץ את היורו הקרוב. החדשות הרעות מציבות את הקטלאנים גם בבעיה על רקע מצוקת החלוצים בקבוצה, אולם ייתכן שהפיתרון כבר נמצא.

על פי דיווחים בטלוויזיה הספרדית, הקטלאנים הגיעו לסיכום עקרוני עם ריאל סוסיאדד על רכישת וויליאן ז'וזה מריאל סוסיאדד תמורת 35 מיליון יורו. סעיף השחרור של החלוץ הברזילאי (28), שכבש העונה שמונה שערי ליגה ובשלוש השנים קודמות כבש מספר שערים דו ספרתי במדי קבוצתו, עומד על 70 מיליון יורו אולם סוסיאדד הסכימה להתגמש ולמכור אותו בחצי מחיר.

השלמת העסקה כפופה באישור ההתאחדות הספרדית, שתצטרך להכריע האם לתת לברצלונה אישור מיוחד כדי להחתים שחקן התקפה אחרי סיום החלון ההעברות, על רקע מצוקת החלוצים בקבוצה. נכון לעכשיו יש לברצלונה רק שלושה חלוצים כשירים (אנטואן גריזמן, ליאונל מסי ואנסו פאטי), בזמן שלואיס סוארס ועוסמאן דמבלה מושבתים לתקופות ארוכות.

וויליאן ז'וזה, ריאל סוסיאדד. AP
הפיתרון של בארסה? וויליאן ז'וזה/AP

המגזין הצרפתי "פראנס פוטבול" מדווח על המתיחות בין שני שחקני ברצלונה, אנטואן גריזמן וליאונל מסי. על פי הדיווח במגזין הצרפתי, "חודשים חלפו מאז שהצטרף לברצלונה, וגריזי עדיין לא מצא את מקומו בקבוצה תחת הנהגתו של ליאו מסי". עוד נטען שהוא מרגיש מבודד בקבוצה, ושמסי גורר את שאר החברים בקבוצה נגדו.

ב"פראנס פוטבול" מדווחים ש"לא נכון להתרשם מהטענות כלפי חוץ על כך ששיתוף הפעולה מתקדם נהדר... כל מי שצופה במשחקים של ברצלונה רואה שכאשר ליאו מסי עם הכדור, במקום למסור לגריזמן הפנוי הוא מעדיף לבעוט או לשנות צד כדי למצוא שחקן אחר". בדיווח נכתב שהבעיה האמיתית של גריזמן היא שהוא על עמדה שברצלונה לא צריכה בה שחקנים.

עוד בוואלה!

אחרי מופע הבישולים, בברצלונה מודים: "יכול להיות שליאו מסי כועס"

לכתבה המלאה
ליאונל מסי שחקן ברצלונה לפני אנטואן גריזמן. AP
מאמינים לדיווח? גריזמן ומסי/AP

מבחינת גריזמן, כך נטען, הוא מרגיש מבודד בקבוצה. "שפת הגוף שלו לא ממחישה את העובדה שמדובר בשחקן שזכה במונדיאל", נכתב, "למקורבים אליו הוא לא מסתיר את העובדה שהיחס הקשה שהוא מקבל מהמלך של הקבוצה קטלאנית ושל החבורה שלו היא משהו שקשה לחיות איתו. 'הם לא יצליחו, אני לא אשבר', אמר גריזמן, 'הם מקנאים בי' על זה שזכיתי במונדיאל 2018. 'עדיף לצחוק', אמר גריזמן, שכרגע מתרכז בלשמור על כושר לקראת יורו 2020 בקיץ".

ב"פראנס פוטבול" מזכירים רשימה ארוכה של שחקנים בברצלונה שלא השתלבו בקבוצה תחת הנהגתו של מסי, ובמגזין טוענים שגם בת הזוג של גריזמן, אריקה, לא הצליחה להשתלב בעיר ולפתח חיי חברה, ולמעשה היא זאת שהמליצה לו לחתום בברצלונה כשקיבל ממנה הצעה ב-2018.

יש לציין כי "ספורט" הקטלאני כבר יצא בתגובה בכותרת "האמת סביב הציטוטים של פראנס פוטבול", ובעיתון טוענים ש"החלוץ הצרפתי מעולם לא דיבר עם המגזין הצרפתי, ובסביבתו מכחישים את הדברים".

(עדכון ראשון: 14:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully