וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכול תלוי בדמבלה: ברצלונה במירוץ נגד השעון כדי להחתים חלוץ חדש

הקטלאנים צריכים להוכיח להתאחדות שהצרפתי (ינותח בשלישי) ייעדר לתקופה ארוכה כדי לקבל אישור להחתים חלוץ. וויליאן ז'וזה ולוקאס פרס מועמדים

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

ברצלונה מצליחה אומנם לגרד ניצחונות עם קיקה סטיין, אבל הבעיה שלה בחוד צועקת לשמיים. לקטלאנים יש כרגע רק שלושה חלוצים כשירים (גריזמן, מסי ופאטי) ואפס חלוצים על הספסל. הפציעות של לואיס סוארס ועוסמן דמבלה הציבו את המועדון בפני פלונטר לא פשוט. אלא שיש גם חבל הצלה, שאותו המועדון ינסה לנצל בימים הקרובים.

וויליאן ז'וזה שחקן ריאל סוסיאדד חוגג. רויטרס
מחכה להצעה מברצלונה. וויליאן ז'וזה/רויטרס

ביום שלישי דמבלה יעבור ניתוח בפינלנד שלאחריו יתברר מה תהיה משך ההיעדרות של הצרפתי. כידוע, חלון ההעברות כבר נסגר, אבל ברצלונה תוכל בכל זאת להחתים חלוץ אם תוכיח להתאחדות הספרדית שדמבלה ייעדר לתקופה ארוכה מאוד.

למעשה, לאחר הניתוח של דמבלה לבארסה יהיו 20 יום כדי להגיש בקשת חיזוק להתאחדות הספרדית. לאחר שהדיווח הרפואי יגיע להתאחדות, זו תתכנס יחד עם פאנל רפואי שיצטרכו להחזיר תשובה אחרי 72 שעות ולהחליט האם לאשר לבארסה להתחזק. לאחר שהאישור יגיע, לקטלאנים יהיו 15 ימים להחתים חלוץ מתוך הליגה הספרדית שיוכל לשחק רק במסגרת המקומית ולא בליגת האלופות.

אז איזה מספר 9 על הפרק להגיע במקום דמבלה ולואיס סוארס? בתקשורת הקטלאנים מציינים מספר מועמדים. אחד מהם הוא לוקאס פרס חלוצה של אלאבס שכבש העונה תשעה שערי ליגה, כולל אחד השערים בניצחון הקבוצה על אייבר במחזור החולף. מועמדים נוספים הם אנחל מחטאפה, וויליאן ז'וזה החלוץ הברזילאי שכבש שמונה שערים עבור ריאל סוסיאדד וגם לואיס סוארס, החלוץ הקולומביאני שכבש 14 שערים עבור סראגוסה מליגת המשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully