וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן שחוביץ': "כל קבוצה יכולה לזכות באליפות בליגה הישראלית"

המגן החדש של מכבי נתניה התראיין בסרביה: "בהתחלה חששתי, אבל עכשיו אני מרגיש נהדר. האוהדים כבר שרים לי, אבל אני לא ממש מבין מה הם אומרים"

צילום וידאו: לילך וייס, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: התגובות לתיקו בין מכבי נתניה להפועל באר שבע

משחק הבכורה של המגן החדש של מכבי נתניה, זלאטן שחוביץ', היה בסוף ינואר ב-0:1 על הפועל חדרה בליגה. מאז, רשמה מכבי נתניה ארבעה משחקים ללא הפסד בליגה - כשבשניים מהם היא גם ניצחה. ולפני כן? שלושה הפסדים רצופים ויכולת רעה מאוד. שחוביץ' בן ה-19, שפתח מיד בהרכב, הראה כמה כישרון יש לו ברגליים ובארבע הופעות הספיק לסחוט שני פנדלים.

גם במדינתו סרביה התלהבו מהדרך שבה פתח את הקדנציה שלו בישראל וערכו עימו ראיון מקיף. "סיפרו לי הרבה דברים על ישראל לפני שהגעתי לכאן", אמר שחוביץ' בסרביה. "אמרו לי שזה לא נכון לקריירה שלי ושיהיה לי קשה להשתלב שם, אבל הוכחתי להם שהם טועים כבר מהרגע הראשון. יש בישראל כדורגל איכותי ואפילו איכותי מאוד במקרים מסוימים. הליגה שוויונית ומאוזנת כך שכל קבוצה יכולה לזכות באליפות, זאת בניגוד לליגה בסרביה".

שחקן מכבי נתניה זלאטן שחוביץ' מול שחקן הפועל באר שבע בן ביטון. לילך וייס רוזנברג
סחט שני פנדלים. שחוביץ'/לילך וייס רוזנברג

המגן המשיך: "האווירה במשחקים מדהימה; האוהדים מספקים תצוגות עידוד מרשימות, המשחקים מהירים מאוד והפערים בין הקבוצות לא גדולים במיוחד. ההתחלה שלי כאן הייתה נהדרת, הצלחתי לסחוט שני פנדלים, כשאחד מהם היה בדקה ה-90. כבשנו אותו והשגנו בזכותו שלוש נקודות יקרות. בינתיים הכול מסתדר עבורי בצורה נהדרת, ממש לפי התכנית שלי. אני מקווה שנצליח להעפיל לפלייאוף העליון בזכות היכולת. בנוסף לפלייאוף, העונה אנחנו רוצים להשיג את הכרטיס לאירופה".

"אני מודה שבהתחלה חששתי, לא שיחקתי באופן קבוע והליגה בישראל בעיצומה", הוסיף שחוביץ'. "אבל עבדתי עם מאמן כושר אישי ודי הופתעתי מאיך שעמדתי בקצב של המשחק. בכל אופן עכשיו אני מרגיש נהדר; אני צעיר ויכול לרוץ ללא הפסקה. בנוגע לאוהדים שלנו, הם נהדרים. בכלל, מרגיש שהמועדון הזה הוא כמו משפחה אחת גדולה. כבר מההתחלה היחסים שלי עם הקהל היו מעולים, אני מרגיש מחובר אליהם. הם שרים לי, אבל אני עדיין לא מצליח להבין מה הם אומרים. אני רק מזהה שהם אומרים את שמי, אבל לא את שאר המילים בשיר. הבטחתי להם שזו רק ההתחלה, כי גם אני וגם במכבי נתניה יודעים שאני יכול לתת הרבה יותר".

המגן נשאל על היחסים עם מאמנו סלובודאן דראפיץ': "זה יתרון גדול עבורי שיש מישהו שמדבר סרבית, בטח כשמדובר במאמן שלי. אני מאוד אוהב את השקפת העולם שלו, הוא מאמן מאוד התקפי שמאמין בלחץ בחצי המגרש של היריב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully