וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "יש לאקולטסה עוד דרך ארוכה, אני מצפה ממנו להרבה"

מאמן הפועל באר שבע היה מרוצה בתום ה-0:3 של קבוצתו על סקציה נס ציונה: "הייתה לנו מחצית מצוינת עד האדום". ארז בלפר: "הטבלה לא משקרת, צריך לשנות פה את המחשבה"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: נועה לוי

בווידאו: תגובות לאחר התיקו בין מכבי תל אביב והפועל חיפה

למשחק הזה חיכו לא מעט זמן בהפועל באר שבע. הקבוצה השיגה הערב (ראשון) את ניצחון הליגה השני שלה תחת יוסי אבוקסיס וצימקה את הפער מהמקום השלישי באופן זמני לשתי נקודות. בבירת הנגב היו מרוצים בעיקר מהופעת הבכורה המרשימה של שחקן הרכש ההולנדי אלטון אקולטסה שזכה לתשואות רבות מהאוהדים בטרנר, היה פעלתן מאוד בהתקפת הקבוצה ובישל לבן שהר את השער הראשון בדקה ה-9. אכזבה עצומה בנס ציונה שעל אף ששיחקה במשך מחצית שלמה מול עשרה שחקנים של המארחת לא הצליחה לכבוש משחק שישי ברציפות כשהכתומים סגרו בנוסף 540 דקות ללא שער זכות.

מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "חיכינו לניצחון כזה. אני חושב שהייתה לנו מחצית ראשונה מצוינת עד האדום. זה לא פשוט לשחק מחצית שלמה בחיסרון מספרי. נס ציונה הגיעה לכמה מצבים מסוכנים, אבל השחקנים שיחקו עם אופי עד הסוף. יחסית למצב הנתון שהיינו בעשרה שחקנים היינו בסדר גמור". על אלטון אקולטסה שהרשים בהופעת הבכורה: "אני לא ממהר לסכם. הוא רק שני אימונים איתנו, יש לנו דרך ארוכה ואני מצפה ממנו להרבה. היום כולם היו טובים, כל מי ששיחק - גם הזרים וגם הישראלים".

בן שהר שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. דני מרון
לא מפחד מתחרות. בן שהר/דני מרון

בן שהר: "ערב כיף סוף סוף! אני חושב שהיום הראינו חלק מהדברים שאנחנו רוצים להראות. אני שמח כי אנחנו עובדים קשה ויוסי מכין אותנו כל השבוע, ואני שמח". על שחקני הרכש החדשים שעשויים להתחרות איתו עם מקום בהרכב: "תמיד אמרתי שתחרות עושה טוב לשחקנים. אני לוקח את זה כדבר חיובי. אני שמח על כל שחקן טוב שיגיע לקבוצה, ואמשיך לעבוד קשה. תחרות מוציאה ממני דברים טובים. הגיעו שחקנים טובים שיכולים לשדרג אותנו ולהכניס קצת יותר רעב. יש פה שחקנים שרוצים להראות מי זו הפועל באר שבע. אני שמח שאקולטסה עלה היום בהרכב ויכולתי להנות ממנו".

מאמנה הזמני של המפסידה ארז בלפר: "בכורה קשה. הייתי בוחר אולי משחק אחר לבכורה, נקווה לימים טובים יותר. האמנו בעצמנו, אבל לא הגבתי מספיק מהר בהתחלה כשהיינו רכים. במחצית השנייה נכנסו יותר למשחק בעזרת היתרון המספרי. היו לנו פעולות שיכולנו לעשות יותר טוב". על עמיר תורג'מן: "בזכות עמיר אני בכלל עומד פה, אנחנו חברים טובים וביחסים טובים מאוד. ביקשו ממני להישאר עד שימצאו מאמן, בתיאום עם עמיר כמובן". על מצב הקבוצה: "הטבלה לא משקרת. אנחנו מקום אחרון, לא כבשנו מספיק גולים. צריך לשנות פה את המחשבה. בסך הכל אנחנו ארבע נקודות מחוף מבטחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully