וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב בקרית שלום: ערן זהבי יצטרף לאימוני מכבי תל אביב

9.2.2020 / 21:36

כוכב נבחרת ישראל, שלא יכול לחזור לסין בגלל וירוס הקורונה, ביקש לשמור על כושר עם קבוצתו לשעבר לקראת המשחק מול סקוטלנד ב-26 במרץ

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות לתיקו בין מכבי תל אביב לבין הפועל חיפה

ערן זהבי יצטרף לאימוני מכבי תל אביב, כך הודיעה הערב (ראשון) האלופה הישראלית. הקבוצה הייתה בחופש היום לאחר ה-1:1 הדרמטי מול הפועל חיפה, והחל ממחר יתאמן זהבי עם חבריו לשעבר שעם חלקם הוא עדיין משתף פעולה במדי נבחרת ישראל. יש לציין כי זהבי בכל מקרה לא יכול להפוך לשחקן מכבי תל אביב עד לקיץ, שכן חלון ההעברות בכדורגל הישראלי ננעל ביום חמישי האחרון.

המועדון נעתר לבקשתו של זהבי, שלא יכול לחזור לסין בגלל התפרצות נגיף הקורונה ולאור דחיית הליגה למועד בלתי ידוע, הוא צריך מקום מסודר לשמור בו על כושר גופני עד לכינוס של נבחרת ישראל לקראת משחק פלייאוף העלייה ליורו מול סקוטלנד בגלזגו ב-26 במרץ.

דיא סבע, חברו של זהבי לקבוצת גוואנגז'ו R&F הסינית, ישמור על כושר באקסית שלו מכבי נתניה.

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. יותם רונן
שוב בצהוב, אבל רק באימונים. ערן זהבי/יותם רונן

זהבי בן ה-32 הגיע למכבי תל אביב בינואר 2013 וזכה עם הצהובים בשלוש אליפויות רצופות, גביע המדינה אחד וגביע הטוטו אחד. הוא הוכתר למלך השערים בשלוש השנים האחרונות ו-35 הכיבושים שלו בעונת 2015/16 שברו את שיאו בן 61 השנים של ניסים אלמליח. זהבי שבשנתיים האחרונות במכבי תל אביב תופקד בעיקר כחלוץ, כבש במדיה 125 שערים ב-164 הופעות בכל המסגרות ובין היתר היה הבורג המרכזי של הצהובים בהעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות.

בגוואנגז'ו יש לו 99 שערים ב-110 הופעות בכל המסגרות, כשבעונה החולפת שבר את שיא הכיבושים בתולדות הליגה הסינית עם 29 שערי ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully