וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: הגארד מני האריס חתם בקבוצה עד לתום העונה

9.2.2020 / 16:48

האמריקאי ששיחק בליגה הסינית, שבוטלה עקב מגיפת הקורונה, יהיה הזר השמיני והאחרון שתוכל הקבוצה לרשום העונה. סטפנוס דדאס: "יעזור לנו בכל ההיבטים"

עריכה: ניר חן

בווידאו: התאריכים החשובים בליגת העל

הפועל חולון השלימה היום (ראשון) את מכסת הזרים לעונה הקרובה לאחר שהחתימה את השחקן מני האריס שמגיע לחולון לאחר ביטולה של הליגה הסינית בעקבות מגיפת הקורונה.

השחקן שיחק במשך שלוש עונות במכללת מישיגן והפך להיות לשחקן השלישי בהיסטוריה של המכללה, אחרי ג'יילן רוז, שמגיע ל-1,600 נקודות בשלוש עונות. ב-NBA שיחק השחקן בקליבלנד קבאלירס, לוס אנג'לס לייקרס ודאלאס מבריקס בשורותיהן שיחק 93 משחקים והעמיד ממוצעים של 6.2 נק', 2.7 רב' ו-1.6 אס' ב-17 דקות בממוצע למשחק.

מני האריס שחקנה של הפועל חולון. האתר הרשמי של הפועל חולון, אתר רשמי
הזר האחרון שתוכל חולון לרשום העונה. אני האריס/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חולון

בעונת 2017/18 הוביל את א.א.ק אתונה לזכיה בליגת האלופות של פיב"א, הוא נבחר ל- MVP של ליגת האלופות תוך שהוא מעמיד ממוצעים של 17.1 נק', 5.1 רב' ו- 2.4 אס' למשחק.
כמו כן הוביל את א.א.ק לזכיה בגביע היווני כשגם במפעל הזה נבחר ל- MVP של פיינל פור הגביע.
לאחר אותה עונה הוחתם באולימפיאקוס אך שוחרר לפני תחילת העונה ועבר לריטאס וילנה ולאחר תקופה קצרה עבר לשחק תחת סטפאנוס דדאס בבשאקשיר הטורקית שם העמיד ממוצעים של 21.9 נק', 5 רב' ו-2.8 אס' למשחק.

מאמן הקבוצה, סטפאנס דדאס התייחס להחתמתו של האריס: "קיבלנו החלטה משותפת ביחד עם ההנהלה להוסיף שחקן שיכול לעזור לנו בכל ההיבטים. מדובר בשחקן טוב ומנוסה שיכול לשפר את כולם, לעזור לנו באתלטיות, בריבאונדים וברגעים קשים. מני הוא מנהיג אמיתי והוא יכול לגרום לקבוצה להראות טוב יותר ולממש את הפוטנציאל שלנו. המהלך הזה מחזק את המטרה שלנו להיות קבוצה קשוחה שתתמודד בפלייאוף על משהו טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully