וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל מזג האוויר הסוער באירופה: ביטולי משחקים באנגליה, גרמניה והולנד

המפגש בין סיטי לווסטהאם נדחה. כך גם הדרבי בין מנשנגלדבאך וקלן וכל משחקי המחזור בהולנד ובלגיה. גם פ.ס.ז'-ליון עשוי להידחות. שפילד יונייטד גברה 1:2 על בורנמות'

העימות הפומבי בין ליאו מסי לאריק אבידל/רויטרס

מזג האוויר הסוער ברחבי אירופה הביא איתו שורה של ביטולי משחקים היום (ראשון), בראשם המפגש בו היתה אמורה לארח מנצ'סטר סיטי את ווסטהאם. "בשל תנאי מזג אוויר קיצוניים, ומתוך דאגה לאוהדים ולשחקנים, הוחלט על דחיית המשחק", נכתב באתר הרשמי של הפטישים. מועד חדש להתמודדות טרם נקבע.

משחק נוסף שבוטל באנגליה הוא הדרבי הלונדוני בליגת הנשים בין ארסנל לטוטנהאם, לצד חמישה מפגשים נוספים, אבל לא רק בממלכה חוששים מהסערות. בהולנד בוטלו כל משחקי המחזור שאמורים היו להיערך היום, כולל מפגשה של אייאקס עם אוטרכט, בגרמניה הוחלט לדחות את הדרבי בין בורוסיה מנשנגלדבאך לפ.צ. קלן, וגם בבלגיה הודיעו על דחיית המשחקים. על פי דיווחים, גם המשחק של פריס סן ז'רמן מול ליון מאוחר יותר הערב עלול להידחות למועד עתידי.

במשחק שכן התקיים ניצחה שפילד יונייטד את בורנמות' 1:2 ועלתה באופן זמני למקום החמישי בטבלה. דווקא האורחת הייתה זו שעלתה ראשונה ליתרון לאחר שקאלום ווילסון השתלט על כדור שנהדף מהגנת שפילד והפגיז לרשת העליונה, 0:1 לבורנמות'. המארחת השיגה את השוויון על סף הירידה למחצית כשבילי שארפ דחק מקרוב לאחר ערבובייה ברחבה. ג'ון לונדסראם השלים את המהפך עבור שפילד בדקה ה-84 לאחר מבצע קבוצתו נאה, והקבוצה של כריס וילדר השלימה ניצחון ליגה שני ברציפות.

כדורגל בגשם. GettyImages
בתנאים שכאלה קשה לשחק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully