וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל השיאים של רונאלדו: סארי מוטרד מהגישה הבעייתית של שחקני יובנטוס

הפורטוגלי ניפץ את שיא המועדון והמשיך את הכושר המסחרר, אבל הגברת הזקנה ספגה הפסד שני בשלושה משחקים. המאמן זועף: "השתחצנו, ושילמנו"

העימות הפומבי בין ליאו מסי לאריק אבידל/רויטרס

למרות שכריסטיאנו רונאלדו נמצא בכושר שיא, למרות שהמקום הראשון בליגה האיטלקית עדיין שלה, משהו ביובנטוס מקרטע לאחרונה. אמש (שבת) ספגה הגברת הזקנה הפסד שני בשלושת המשחקים האחרונים, אחרי שנוצחה 2:1 על ידי ורונה במפתיע. באופן לא מפתיע, כובש השער של הביאנקונרי היה רונאלדו שמצא את הרשת מחזור ליגה עשירי ברציפות ושבר את שיא המועדון של דויד טרזגה, אבל עד הסיום דאגו פאביו בוריני (75) וג'מפאולו פאציני (85, בפנדל) למהפך גדול.

אחרי ההפסד, אינטר תוכל להיצמד ליובנטוס בפסגה אם תנצח את מילאן בדרבי של עיר האופנה. כך או כך, נראה שמאוריציו סארי מוטרד בעיקר מהקבוצה שלו. או, ליתר דיוק, מהגישה שהיא מראה במשחקים האחרונים.

"אנחנו מגיעים למשחקים בגישה בעייתית, יש משהו קצת שחצני בדרך שבה אנחנו משחקים, ולאחרונה אנחנו משלמים על זה", אמר סארי בסיום. "עשינו טעויות של רכות בסיום, ואסור שזה יקרה. הגול הראשון שספגנו היה בלתי מתקבל על הדעת. אנחנו יובנטוס, אסור לנו לעשות שגיאות כאלה".

לטענת סארי, "אני מרגיש שהשחקנים מאמינים שהניצחון יבוא מעצמו. הם לא ב-100 אחוז בראש, ואז זה משפיע להם גם על הכושר הפיזי. אני מקווה שהלקח נלמד, כי אנחנו מדברים על זה כבר לא מעט זמן".

כריסטיאנו רונאלדו עם דוגלאס קוסטה שחקן יובנטוס. GettyImages
לא יודע אם לצחוק או לבכות. רונאלדו בסיום/GettyImages

המספרים של רונאלדו

* רונאלדו כבש במחזור הליגה העשירי ברציפות, ובכך שבר את שיא המועדון של יובנטוס בו החזיק עד היום דויד טרזגה, שכבש בתשעה משחקים ברציפות.

* רק שני שחקנים כבשו בעבר בעשרה מחזורים רצופים בסרייה A: גבריאל באטיסטוטה ואזיו פאסקוטי.

* זו הפעם השלישית בקריירה שרונאלדו כובש בעשרה משחקי ליגה רצופים. הוא עשה זאת במדי ריאל מדריד ב-2014 ו-2018.

* שימו לב למאזן המדהים של רונאלדו העונה: הוא ערך 34 הופעות במדי יובנטוס ונבחרת פורטוגל, וכבש מספר שערים זהה למספר ההופעות. בין לבין הוא גם השיג שני בישולים.

* מאז שמסי זכה בכדור הזהב בשני בדצמבר, אף שחקן לא כבש יותר מרונאלדו בחמש הליגות הבכירות באירופה. רונאלדו עומד על 14 שערים בפרק הזמן הזה - תשעה יותר מליאו מסי.

* אחרי שכבש את שערו ה-20 העונה בליגה, רונאלדו משלים 11 עונות רצופות עם 20 שערים ומעלה.

* מאז שחגג את יום הולדתו ה-35, עומד רונאלדו על ממוצע של כיבוש על 66 דקות. מסתבר שיש כאלה שהזמן לא באמת משפיע עליהם.

* בסך הכל, מבין 22 השערים האחרונים של יובנטוס, 17 רשומים על שמו של רונאלדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully