וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בהלם: "אם כאלה קבוצות רוצות יותר מאיתנו, טעינו עם הרבה שחקנים כאן"

6.2.2020 / 8:07

בבירה מלקקים את הפצעים אחרי עוד הפסד מביך: "לא יכול להיות שיריבות כאלה יהיו עדיפות עלינו". ממן צפוי לחתום, וארן מבין שהוא בדרך החוצה: "אני רוצה להישאר אבל מבין שמעדיפים שאלך", והאם גם אור דסה יגיע?

צילום: מיה בנאי

בווידאו: אוהדי בית"ר קוראים לרוני לוי להתפטר

עיקרי הדברים

רוני לוי רתח: "איך יכול להיות שהם ראשונים לכל כדור?"

בבית"ר מפנימים: "לא שיחקנו נגד ברצלונה וריאל, אולי טעינו עם שחקנים כאן"

וארן: "אני מבין שיש עיסקה ומעדיפים שאלך"

1. את הצרחות של רוני לוי על שחקניו אתמול (רביעי) במחצית ההפסד להפועל כפר סבא (2:1) שמעו היטב במסדרון של המושבה. כולם הגדירו זאת כאסיפה העצבנית ביותר שערך העונה. לוי ביקר את הנעת הכדור, האגרסיביות, המחוייבות הכללית, ירה ללא הפסקה וביטא את האכזבה הגדולה מהיכולת של הקבוצה. "איך יכול להיות שהם ראשונים לכל כדור?", נזף המאמן. "מה זאת ההנעת כדור הזאת, כמה דיברנו על זה?" תוך שהוא דופק עם היד על כל מה שאפשר.

מה שהדאיג את כל אנשי בית"ר יותר מהתוצאה היה היכולת. זה לא רק הפסד שני ברציפות, אלא עוד הפסד ליריבה נחותה יחסית שרצתה יותר וגם שיחקה כדורגל טוב יותר. "בשבוע שעבר עוד היה את גרינפלד כדי שנתבכיין קצת", הודו בבירה, אך הפעם כולם יצאו עם הראש למטה, מתוסכלים ומחפשים פתרונות. משה חוגג מיהר לביתו בסיום, כשבחוץ התאספו עשרות אוהדים שדרשו את ראשם של המאמן והשחקנים, והם צפויים להגיע למחות גם לבית וגן בסוף השבוע.

עוד בוואלה!

הפועל כפר סבא ניצחה 1:2 את בית"ר ירושלים במושבה

לכתבה המלאה
אלי אוחנה יושב ראש בית"ר ירושלים עם אלירן עטר עם משה חוגג. ברני ארדוב
הפעם לא היה אפילו את גרינפלד להאשים. משה חוגג ואלי אוחנה בסיום/ברני ארדוב

2. הבעיות המקצועיות של בית"ר נמצאות בכל פינה. מעבר לכך שהעזיבה של גדי קינדה השאירה קבוצה אנמית וחסרת ברק, שחקנים מובילים כמו אנז' פרדי פלומן ועלי מוחמד מתקשים לתפקד. בצוות המקצועי מעריכים שעם עיבוי הסגל בעוד לפחות שני שחקנים והתחרות שתיווצר ניתן יהיה להפיק יותר. אגב, דווקא שלום אדרי ולירן רוטמן היו נקודת אור אתמול.

בבית"ר אמרו אתמול: "אף שחקן מרכזי לא פוגע היום, ישראלי או זר, זאת הבעיה הכי גדולה. לא חסרים שחקני איכות, אבל גם ברמת ההשקעה והמחוייבות אנשים הרשו לעצמם יותר מדי בשני המשחקים האלה, לא שיחקנו נגד ברצלונה וריאל מדריד ולא יכול להיות שיריבות כאלה יהיו עדיפות עלינו, אם קבוצות רוצות יותר מאיתנו שבוע אחרי שבוע אז אולי באמת טעינו עם הרבה שחקנים בסגל הזה".

דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים מול בן רייכרט שחקן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
"לא שיחקנו נגד ברצלונה וריאל מדריד". בית"ר אתמול/ברני ארדוב

3. סיבה נוספת לדאגה בבירה היא הגעתה של מכבי חיפה הלוהטת לטדי ביום שני, למשחק שכרגע מרגיש לא כוחות. הגנה, קישור והתקפה, בית"ר פשוט רעה, ולא נראה שאלירן עטר וחנן ממן יעשו את ההבדל כל כך מהר. עטר שחתם אתמול לשנה וחצי ויערוך היום אימון בכורה אמנם היה במסגרת של מכבי תל אביב אך לא שיחק תקופה ארוכה. גם ממן, שתנאיו סוכמו ואם לא יהיה תקלות יחתום היום לעונה וחצי, לא נמצא בשיא כושרו. ממן עצמו עשה צעד שלשום כשפנה לאסי רחמים וביקש שחרור לבירה. זה לא היה פשוט מבחינת הצוות המקצועי לשכנע את חוגג לשאת בעלויות החוזה מעבר לצירופו של עטר, מה גם שהבעלים רצה לרכוש שחקן צעיר. אור דסה עדיין על הפרק כאופציה להגיע בהשאלה עם אופציה אך הדברים יתבררו במהלך היום.

ומה לגבי אנתוני וארן? החלוץ אמר לשחקנים בסיום כי הוא לא מעוניין לעזוב אך מבין שאין לו ברירה: "לא יודע מי אמר מה, אני רוצה להישאר כאן אבל אני מבין שיש עיסקה ומעדיפים שאני אלך". וארן הוא לא האופציה המועדפת של הצוות המקצועי בהתקפה ובמועדון קיבלו החלטה כי אם עסקת ממן תהיה תלויה בשחרורו הם יילכו על זה, ונכון להבוקר בבירת הנגב אכן מתכוונים לצרף את וארן בלי קשר להגעתו הצפויה של קייס גאנם.

אלירן עטר שחקן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יעשה את ההבדל? אלירן עטר באימון הבכורה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully