וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי צרח בחדר ההלבשה: "זו בושה וחרפה, אתם צריכים להתבייש"

5.2.2020 / 22:55

מאמן בית"ר ירושלים זעם על שחקניו במחצית: "לא הייתם מחויבים, זה לא יימשך כך". האוהדים קראו לו להתפטר בסיום. אופיר חיים: "אמרו שאני לא מאמן, גאה בשחקנים"

צילום: מיה בנאי

אכזבה גדולה בבית"ר ירושלים. הקבוצה של רוני לוי שמטה יתרון והפסידה 2:1 להפועל כפר סבא במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל. אם זה לא מספיק אז ליוואי גרסיה נפצע והוחלף כבר במהלך המחצית הראשונה. אוהדי בית"ר ירושלים שרו לרוני לוי "תתפטר" ו"איזה מאמן פחדן".

במחצית זעם המאמן על שחקניו, נתן מכה חזקה לדלת בחדר ההלבשה וצרח לעברם: "מה שהיה במחצית הראשונה זו בושה וחרפה. אתם צריכים להתבייש. הפועל כפר סבא רוצה יותר מאיתנו, אתם לא ראשונים לכדורים ולא הייתם מחויבים. זה לא יימשך כך".

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי: "היה לנו שבוע רע מאוד ומאכזב, אין יותר גרוע מהפסד ולצערי אנחנו אחרי שניים כאלו. כעסתי מאוד על המחצית הראשונה, ולכן ישבתי בצד, העדפתי לראות את הדברים כשאני מרוכז. יכול להיות שיצרנו ציפיות מגזימות, אבל מבחינתנו המקום השלישי יהיה הישג נהדר. טוב שיש ציפיות, בטח כשמדובר במועדון כל כך גדול. הקהל שלנו מתנהג בהתאם לציפיות, והוא מבחינתו יכול להגיד מה שהוא רוצה".

על אלירן עטר אמר המאמן: "אין קשר להחתמה שלו. הקבוצה שלנו זקוקה לחיזוק ושחקנים כאלו יכולים לעזור לנו מאוד. אמרתי כבר ששחקן אחד לא מספיק, נצטרך לצרף שחקן נוסף".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
קריאות לא נעימות. רוני לוי/ברני ארדוב

מאמן כפר סבא אופיר חיים: "אמרתי לשחקנים שאני רוצה לעשות את זה שבוע חלומי. לנצח את מכבי חיפה ובית"ר ירושלים זה לא דבר של מה בכך, אבל מי אני? אני מלא הערצה כלפי השחקנים, הם גדולים. אין מאושר ממני, לנצח את מכבי חיפה ואחרי זה את בית"ר? שאפו לשחקנים. צריך לדבר על הקבוצה ועל השחקנים. אמרתי לשחקנים שייתנו את ה-100% ויעשו את העבודה הטקטית ואלוהים יהיה איתנו. אלוהים ואיתמר ישראלי היו איתנו. היינו צריכים מזל, זה ניצחון ענק על יריבה אדירה. המון לחץ השתחרר. אנחנו רוצים להגיע אל הפלייאוף עם הפרש גדול. כתשו אותנו, לכלכו עלינו, אמרו שאני לא מאמן. אני גאה ואני יודע לאן אני מכוון ומה אני רוצה ואני מרוצה. אני חולה על הליגה הלאומית, בן רייכרט הוא שחקן ליגת העל לכל דבר, סוקונה חלוץ בקנה מידה אדיר. השחקנים האחרים עוזרים להם, זו עבודת צוות ולא של שחקן אחד. כשדיברתי על איכות אמרתי שחסרה לנו איכות בחלק הקדמי ועכשיו יש את זה".

איתמר ישראלי, שהציל פנדל בתוספת הזמן, אמר: "התפללתי חזק לקחת את הפנדל ולקחתי. זו עונה טובה, אבל היא עוד לא הסתיימה. יש לנו מטרות וגם לי ואם לא אעמוד במטרות של הקבוצה, לא תהיה לי עונה טובה. הולכים לחגוג, חד משמעית".

עומר פדידה: "זה שבוע חלומי, כיף מאוד לנצח ככה. ידענו שזה אפשרי למרות ששיחקנו מול שתי קבוצות חזקות. אנחנו עסוקים בלהתאמן חזק ולבוא צנועים. אנחנו שמחים שניצחנו ומתחילים להתכונן כבר למשחק מול הפועל חדרה. עברתי פציעה ונעדרתי קצת, היה לי קשה לחזור. ברוך השם חזרתי כמו שצריך ואני שמח מאוד. יש לנו ביטחון, אבל לא יותר מדי. אנחנו יודעים טוב מאוד מה זהו הליגה הזו והכול יכול להשתנות בשנייה. עשינו שינוי פאזה, אנחנו משחקים כמו קבוצת תחתית ובהתקפה משחקים כמו קבוצת צמרת. אנחנו שמחים מאוד על הניצחון הזה.

עוד בוואלה

ליגת העל: הפועל כפר סבא ניצחה 1:2 את בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
אופיר חיים. ברני ארדוב
"כתשו אותנו, לכלכו עלינו". חיים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully