וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים נעלה את שלב הבתים בליגת האלופות עם 73:88 על אנטוורפן

תמיר בלאט, ג'ון הולנד, טיישון תומאס ונמרוד לוי קלעו בספרות כפולות במשחק לפרוטוקול בבלגיה. האדומים התאוששו רגע לפני שבוע ההכרעה בגביע

ג'יימס פלדין שחקן הפועל ירושלים. אתר פיב"א, אתר רשמי
סיימו את שלב הבתים בטעם טוב. פלדין/אתר רשמי, אתר פיב"א

הפועל ירושלים נעלה הערב (רביעי) את שלב הבתים בליגת האלופות עם ניצחון 71:85 על אנטוורפן בבלגיה, ותצא לשבוע המכריע בגביע המדינה במצב רוח מרומם אחרי שני ההפסדים הרצופים בליגה. עודד קטש חילק את הדקות בצורה מאוזנת לקראת המשחק נגד מכבי ראשון לציון, וקיבל ארבעה שחקנים בספרות כפולות: תמיר בלאט בראשם עם 13, ואחריו ג'ון הולנד (11), נמרוד לוי, סולימאן בריימו וטיישון תומאס (10 כל אחד).

קלעו להפועל ירושלים: תמיר בלאט 13 נקודות, ג'ון הולנד 11, סולימאן בריימו (5 ריב'), נמרוד לוי וטיישון תומאס 10 כ"א, שלווין מאק 9, ג'יימס פלדין 8, בר טימור 6, עידן זלמנסון 5 ו-5 ריב', ג'ייקובן בראון 4, מינדאוגאס קופשאס 2

בלטו באנטוורפן: דייב דודזינסקי 15 ו-7 ריב', דניס דונקור 12, וינסנט קסטלוט ולוקה רופניק 11 כ"א.

שחקן הפועל ירושלים טיישון תומאס. ברני ארדוב
שמרו כוחות. טיישון תומאס/ברני ארדוב

מהלך המשחק

ירושלים פתחה בחמישייה החזקה שלה עם תמיר בלאט, ג'יימס פלדין, ג'ון הולנד, טיישון תומאס וסולימאן בריימו, וידית מאופסת מחוץ לקשת סייעה לה להשיג יתרון מוקדם. היתרון צמח לשמונה, אולם הבלגים ניצלו את הרפיון בהגנה הירושלמית כדי לצמצם ל-27:25 בסיום הרבע הראשון. הרבע השני היה מאוזן גם כן. תמיר בלאט צלף שלשה שלישית ששמרה את היתרון בצד של ירושלים, אבל ההגנה המשיכה לא לתפקד והמחצית הסתיימה ב-45:45.

כמו בלא מעט משחקים בליגת האלופות העונה, פתיחת המחצית השנייה נתנה את האות לבריחה של ירושלים. נמרוד לוי, טיישון תומאס ותמיר בלאט הגיעו לספרות כפולות בטור הנקודות, ההגנה השתפרה מעט, והרבע הסתיים ב-60:71 לאדומים. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, כשאנטוורפן מנסה לצמק את הפער ללא הצלחה. 73:88 לירושלים בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully