וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון ג'קסון יפגוש את חימקי בפעם ה-23: "צריך לתקוף את הכדרור הראשון של שבד"

5.2.2020 / 9:40

רכז מכבי תל אביב ואקס צסק"א הסביר איך לעצור את כוכב היריבה שמגיעה להיכל עם סגל חסר (21:05, ספורט 5): "צריך להכיל אותו". הצהובים פסימיים לגבי האפשרות שווילבקין יוכל לשחק

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

אחרי שני הפסדי יורוליג רצופים, כולל הפסד ביתי ראשון העונה, תעלה מכבי תל אביב הערב (רביעי, 21:05, ספורט 5) למשחק ביתי נוסף כשתארח את חימקי מוסקבה. הצהובים מדורגים במקום החמישי ערב המחזור ה-23, כשחימקי מדורגת במקום ה-12, אך דווקא הקבוצה הרוסית הייתה זו שניצחה בסיבוב הראשון 83:89.

השאלה הגדולה סביב הצהובים היא כשירותו של סקוטי ווילבקין. הגארד עלה אמש על מדי אימון אך הכאבים בקרסולו והנפיחות עדיין קיימים, ואחרי אימון הבוקר היום תיערך התייעצות בין הצוות הרפואי, ווילבקין והצוות המקצועי לגבי שיתופו. בקבוצה התכוננו להתמודדות במחשבה שווילבקין לא משחק, אך גם כאן המצב לא אידיאלי, שכן ארון ג'קסון, הרכז הטבעי היחיד שנותר בהיעדרו, סובל גם הוא מפציעה בקרסול שמפריעה לו והוא עובר טיפולים.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב מול פקונדו קמפאסו שחקן ריאל מדריד. דני מרון
יחלים בזמן? סקוטי ווילבקין/דני מרון

"אני מכיר את חימקי די טוב וגם את המאמן שלה". אמר ג'קסון, ששיחק נגד חימקי 21 פעמים עד היום במדי צסק"א מוסקבה והתייחס לכוכבים של הקבוצה ממול, "אני מכיר שם הרבה שחקנים, מקווה להמשיך את הרצף הטוב שלי מולם. קשה לעצור שחקן כמו אלכסיי שבד, צריך לנסות להכיל אותו עד כמה שאפשר. מה שבולט אצלו זה הכדרור, כי הכדרור הראשון שלו גבוה וצריך לתקוף את זה. ככה צריך לנסות להפריע לו".

מי שעוד יצטרך להעלות את הרמה שלו אחרי כמה משחקים פחות טובים הוא אנג'לו קלויארו, שאמר: "ביורוליג אתה רוצה לנצח בכל משחקי הבית. אולי יש לנו קצת תקופה יבשה, אבל אין מקום טוב יותר להתאוששות מאשר הבית. כל קבוצה ביורוליג יכולה לנצח כל יריבה, יש פה כל כך הרבה כישרון. צריך להתכונן לכל דבר".

עוד בוואלה!

שלושה ימים לפני מכבי תל אביב: חימקי מוסקבה ניצחה בחוץ את קאזאן

לכתבה המלאה
אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה. GettyImages
ימצאו דרך לעצור אותו? אלכסיי שבד/GettyImages

המשחק הערב מקבל חשיבות גדולה עבור הצהובים לאור לוח המשחקים שמחכה להם לאחר ההתמודדות. מכבי תשחק ביום שישי נגד פנרבחצ'ה שנמצאת במגמת התאוששות, ולאחר פגרת הגביעים באירופה מחכים לה לפחות שלושה מוקשים - ולנסיה והכוכב האדום בלגרד בחוץ, ומוליכת היורוליג אנאדולו אפס ביד אליהו. "אנחנו לא מסתכלים לתוך מרץ", אמרו בקבוצה, "רוצים לנצח את חימקי ולהגיע במצב טוב יותר ליום שישי".

חימקי הגיעה לתל אביב ללא שלושה שחקנים משמעותיים בסגל - אנתוני גיל, ג'רמי אוואנס וכריס קריימר - מה שמשאיר בקו הקדמי של הקבוצה את דווין בוקר יחד עם הפורוורדים יונאס ירבקו, יאניס טימה וסרגיי מוניה הוותיק. לאור ההפסדים של מילאנו ואולימפיאקוס אמש, המשחק משמעותי מאוד עבור הקבוצה הרוסית שמקבלת הזדמנות נוספת במאבקי הכניסה לפלייאוף אחרי שלושה ניצחונות בלבד ב-14 המשחקים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully