וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: חוזהו של אותלו האנטר הוארך בעונה נוספת

3.2.2020 / 12:35

אחרי סקוטי ווילבקין, הצהובים החליטו להאריך גם את חוזהו של הסנטר האמריקאי, שצפוי להשתכר כמיליון דולר בעונה הבאה: "אסיר תודה על כך שאוכל ללבוש את הגופיה הצהובה גם בעונה הבאה". יאניס ספרופולוס: "שחקן חשוב מאוד לסגל שלנו"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות להפסד של מכבי תל אביב מול ריאל מדריד

אחרי סקוטי ווילבקין, מכבי תל אביב הודיעה היום (שני) על הארכת חוזהו של הסנטר האמריקאי, אותלו האנטר, בעונה נוספת.

הצהובים החזיקו באופציה לא מובטחת על השחקן לעונה הבאה, ופעלו בימים האחרונים על מנת להבטיח את חוזהו, כשהתנאים העיקריים נסגרו עוד בפגישתו של המנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ' עם סוכנו של האנטר מישקו רזנטוביץ' בבלגרד. האנטר ישחק במכבי עד לתום עונת 2020/21, כשהוא יהיה בן 35 בתום החוזה. הוא צפוי להשתכר כמיליון דולר בעונה הבאה.

"אני אסיר תודה על כך שאוכל ללבוש את הגופיה של מכבי עונה נוספת", אמר אותלו האנטר לאתר הרשמי של המועדון. "מי שמכיר אותי קצת יודע שכל מה שאני רוצה זה לנצח ואני רוצה לעשות זאת עם מכבי תל אביב. אני רוצה להודות למאמן על כך שרצה אותי בקבוצה שלו. אני מודה להנהלה, לבעלים ולאוהדים על שקיבלו אותי ואת משפחתי בזרועות פתוחות. המסע נמשך, יאללה מכבי".

"זה צעד חשוב נוסף מצד ההנהלה והבעלים", הבהיר המאמן יאניס ספרופולוס בתגובה לאתר הרשמי, והסביר: "אני שמח מאוד שהארכנו את חוזהו של אותלו, כי זה שחקן חשוב מאוד לסגל שלנו ולהשגת המטרות שלנו. הוא כבר נותן מקסימום מאמץ לקבוצה ואנחנו רוצים לשמור על הגישה הלוחמנית והמנצחת שלו להמשך הדרך. אני שמח שאנחנו ממשיכים יחד".

העונה ביורוליג הוא מעמיד ממוצעים של 10 נקודות למשחק ב-60.70 אחוז מהשדה ו-6.4 ריבאונדים למשחק (23 דקות בממוצע).

שחקן מכבי תל אביב אותלו האנטר מול שחקן הפועל תל אביב ג'ורדן המילטון. לירון מולדובן
שחקן מכבי תל אביב אותלו האנטר מול שחקן הפועל תל אביב ג'ורדן המילטון/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully