וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר: "אני מסוגל לעשות ב-NBA את מה שכרמלו עושה עכשיו"

שחקן מכבי תל אביב סיפר ל"ספורטס אילוסטרייטד" על השאיפה לחזור לליגה הטובה בעולם, אבל הבהיר: "נרגש לשחק ביורוליג, מרגיש בבית בישראל"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

מסתבר שהחתימה של אמארה סטודמאייר מסקרנת לא רק את חובבי הכדורסל בישראל. מגזין "ספורטס אילוסטרייטד" פרסם אמש (שני) כתבה נרחבת על מעלליו של שחקן הפנים בן ה-37, שהחל רק בשבוע שעבר את הקדנציה המחודשת שלו בישראל במדי מכבי תל אביב.

בכתבה מספר סטודמאייר בין היתר על השאיפה לחזור ל-NBA למרות שעברו ארבע שנים מאז הופיע בה לאחרונה, ועל אף ניסיונות כושלים להשיג חוזה בשנים האחרונות.

"המטרה שלי בשנים האחרונות היתה להגיע לרמת כדורסל שמסוגלת להתחרות עם הטובים ביותר. כאן ביורוליג משחקים כדורסל ברמה גבוהה, לזה כיוונתי", אמר, והוסיף ש"אני די מרוצה לשחק במכבי תל אביב, אבל אם תגיע ההזדמנות הנכונה מה-NBA, זו תהיה אופציה".

אמארה סטודמאייר שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הראש כבר באתגר הבא? סטודמאייר/דני מרון

סטודמאייר אף טען שתקדים כרמלו אנתוני, שחזר לליגה אחרי כמה שנות היעדרות ומציג יכולת טובה במדי פורטלנד, מעניק לו השראה.

"כרמלו מעביר מסר לשחקנים כמוני, שממשיכים להתחרות גם בגיל מתקדם. אנחנו אולי מבוגרים, אבל עדיין מסוגלים להיות יעילים על הפרקט ולייצר דברים. אני משוכנע שאני מסוגל לתרום כמו כרמלו כיום".

בכתבה מגדיר סטודמאייר את ישראל כ"בית", ומספר על אורחות חייו היהודיים שאימץ.

"אין כמו בבית, ומבחינתי לחזור לישראל זה לחזור הביתה", אמר. "אני מעריך את ההזדמנות הזו, לשחק עבור מכבי. אחר כך נראה מה יקרה בהמשך".

סטודמאייר, שערך את הופעת הבכורה שלו במדים הצהובים בדרבי נגד הפועל תל אביב וערך טבילת אש קצרה ביורוליג נגד ריאל מדריד, שהה בימים האחרונים במיאמי והחמיץ את משחק הליגה של קבוצתו נגד הפועל אילת, בו הפסידה. הוא יחזור לסגל במשחק היורוליג מחר נגד חימקי מוסקבה.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב: חוזהו של אותלו האנטר הוארך בעונה נוספת

לכתבה המלאה
שחקן פורטלנד כרמלו אנתוני. GettyImages
המודל. כרמלו אנתוני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully