וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: רנאן ארייאס הברזילאי חתם וערך אימון בכורה

הקשר בן ה-22 של רוסלאר נחת בארץ, הפך לרכש הראשון של אשדוד ויעבור בבקרה לקראת נס ציונה. עמיר תורג'מן מאמן המארחת מוכן ל"קרב שקול" (ג', 19:00, 5 לייב)

מחזור 22הסתיים04/02/2020
סקציה נס ציונה
    0
    • (45) דוד
    • (57) דוד
    מ.ס. אשדוד
    צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

    בווידאו: התגובות להפסד של בית"ר ירושלים לבני יהודה

    סקציה נס ציונה

    אחרי ארבעה הפסדים רצופים ו-360 דקות בלי שער, סקציה נס ציונה נמצאת במקום האחרון ובמרחק ארבע נקודות מחוף מבטחים. נועלת הטבלה נואשת לנקודות והמאמן עמיר תורג'מן אמר לקראת המשחק: "ההכנה היא כמעט אך ורק מנטלית, עם קצת היבטים טקטיים. אנחנו נערכים למשחק קשה מול קבוצה מוכשרת שהחליפה מאמן. זה משחק שווה כוחות שנצטרך להיות מרוכזים ודרוכים בו. אם נעשה את הדברים הנכון, בסופו של דבר גם נשיג את התוצאות שאנחנו רוצים. יש לנו עוד כמה ימים לעשות שינויים ושפצורים אחרונים בסגל, אבל מה שחשוב זה המשחק מחר". רז שטיין המתאושש מפציעה צפוי לקבל יותר דקות הפעם, אחרי ששותף רק בדקות הסיום בהפסד להפועל חדרה.

    רז שטיין שחקן סקציה נס ציונה כובש. לילך וייס רוזנברג
    מתאושש. רז שטיין/לילך וייס רוזנברג

    מ.ס. אשדוד

    עוד לפני ההכנות למשחק באצטדיון המושבה, מ.ס. אשדוד מצאה מחליף ללאונרד אווסו שנמצא לוונקובר, לאחר שהקשר הברזילאי רנאן ארייאס (22) נחת בארץ, חתם על חוזה והספיק להופיע לאימון המסכם לקראת נס ציונה. השחקן שהשתייך לקורינתיאנס ויכול לשחק כקשר אחורי וכקשר קדמי, הגיע באוגוסט האחרון לרוסלאר הבלגית וכבש שער אחד ב-17 הופעות בליגה השנייה. בעברו שתי הופעות בנבחרת ברזיל עד גיל 17. חוזהו יועבר בבקרת התקציבים בבוקר.

    רנאן ארייאס במדי רוסלאר. GettyImages
    רנאן עם הכדור במשחק הליגה של רוסלאר בשבת/GettyImages

    טריוויה

    * סקציה נס ציונה מגיעה למשחק אחרי ארבעה הפסדים רצופים בהם לא הצליחה לכבוש.

    * מ.ס. אשדוד עם ארבעה משחקי חוץ רצופים ללא שער ועדיין מחכה לגול הראשון בקדנציה השנייה של רן בן שמעון.

    * סך הכול יש לאשדוד רק ניצחון חוץ אחד העונה ב-10 משחקים (2:4 על מכבי נתניה) לעומת חמישה הפסדים, כולל בשלושת המשחקים האחרונים.

    * רק חמישה שחקנים כבשו העונה עבור נס ציונה בליגה - פחות מכל קבוצה אחרת. היא גם היחידה שעדיין לא דייקה מהנקודה הלבנה העונה.

    * עמיר תורג'מן, שהשיג חמישה ניצחונות כמאמן מ.ס. אשדוד בעונת 2017/18, אימן מולה פעמיים ולא הצליח לנצח (2:2 העונה עם נס ציונה והפסד 5:4 עם בית"ר תל אביב בגביע לפני שלוש שנים).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אביעד שילוח
    אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
    קהל: 180

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully