וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: אור אינברום מתקרב

3.2.2020 / 7:34

הפועל תל אביב מוכנה להשתתף בחלק משכרו של הקשר, שמוכן לוותר על חלק מחוזהו אצל האדומים כדי להגיע. בן רייכרט ונועם גמון יחזרו לסגל מול בית"ר ירושלים

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על ירדן שועה

קשר הפועל תל אביב, אור אינברום, מתקרב להפועל כפר סבא. ביומיים האחרונים נערכים שיחות בין הצדדים, כאשר הפועל תל אביב מוכנה להשתתף בשכרו של השחקן והוא מצידו מוכן לוותר על חלק מחוזהו על מנת לעבור ולשחק בקבוצתו של אופיר חיים. הפועל תל אביב כבר הודיעה לאינברום כי הוא אינו בתכניות, כאשר הוא מרוויח שכר חודשי של כ-45 אלף ש"ח.

בהפועל כפר סבא הבהירו מתחילת המגעים כי לא יוכלו לשלם יותר ממחצית משכרו של הקשר ולכן המגעים לא התקדמו. כעת חלה התקדמות בין הצדדים וההערכה היא כי עד לתום החלון ניתן יהיה לסכם על מעברו של הקשר. אינברום שיחק בעונה שעברה בבית"ר ירושלים ובקיץ עבר להפועל תל אביב אך בשתיהן לא מצא את מקומו. לשחקן היו לאחרונה בעיקר הצעות מהליגה הלאומית אך הוא סירב לשמוע על כך.

ביום רביעי תפגוש הפועל כפר סבא את בית"ר ירושלים במושבה. גרשון קופי, בן רייכרט ונועם גמון יחזרו לסגל של חיים. שחקנים בקבוצה מרגישים ביטחון לקראת המפגש מול הצהובים שחורים, ואמרו: "אם נבוא בגישה שבאנו איתה לחיפה נוכל להוציא נקודות, הסגל שלנו יהיה חזק יותר אחרי שהמורחקים יחזרו ואנחנו במומנטום טוב שצריך לנצל אותו ולברוח מהתחתית".

אור אינברום שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
רוצה להגיע לכפר סבא. אינברום/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully