וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "שום דבר לא משתנה בי אחרי הפסדים, אני אותו מרקו"

3.2.2020 / 9:58

מאמן מכבי חיפה דיבר לקראת הפועל תל אביב (שלישי, 20:15, ספורט 5): "תמיד המשחקים מולה חזקים". על ירדן שועה: "לא ניתן לאף אחד לחרוג מהכללים"

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על ירדן שועה

אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים, מכבי חיפה הפסידה במחזור האחרון להפועל כפר סבא ופספסה הזדמנות להדביק את הפער מהמוליכה מכבי תל אביב, שאיבדה נקודות מול הפועל באר שבע. מחר (שלישי, 20:15, ספורט 5) יפגשו הירוקים את הפועל תל אביב ויקוו לחזור למסלול הניצחונות, כדי לצמק את פער חמש הנקודות מהצהובים. מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול, דיבר במסיבת העיתונאים השבועית של הקבוצה על ההכנות, על ההפסד להפועל כפר סבא והתייחס כמובן גם ליריבה.

"ניתחנו ישר אחרי המשחק את הדברים, הם היו ברורים", אמר בלבול. "שלטנו בכדור בצורה מוחלטת וניסינו בכל הכוח ליצור מצבים. לא הצלחנו ולא היינו מדויקים במסירה האחרונה. במשחקים כאלו שאתה לא מבקיע, אסור לספוג ואסור לטעות. בכל אופן, זה כבר מאחורינו. שום דבר לא משתנה בי אחרי הפסדים, אני אותו מרקו. אני לא מודאג בנוגע לשחקנים שלי, הם יחזרו להבקיע שערים".

המאמן הוסיף: "אנחנו רוצים לגרום לקהל ליהנות במשחק, יהיו שתי קבוצות שיגיעו לשחק כדורגל פתוח במטרה לנצח. תמיד המשחקים מול הפועל תל אביב חזקים. הלחץ שיש עלינו חיובי, הוא דוחף אותנו קדימה. יש בקבוצה שחקנים צעירים שמתמודדים פעם ראשונה בצמרת, וגם הם לומדים מהמשחק האחרון. אנחנו רוצים להעמיק את הסגל כדי שיהיה לנו גיוון רחב יותר. אנחנו מתכוונים לעשות את זה".

בלבול דיבר גם על ירדן שועה: "מבחינתי הפרשה מאחורינו, אנחנו מסתכלים כעת קדימה. יש כללים מאוד ברורים במועדון ולא ניתן לאף אחד לחרוג מהם. אנחנו לא עוברים על שום דבר לסדר היום, אנחנו מטפלים בכל דבר בתוך המועדון".

המגן יונתן לוי שב מהשאלה מסקציה נס ציונה.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully