וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל תל אביב: בלבול מתלבט בין סלליך לחזיזה

מאמן הירוקים טרם החליט מי מהם יפתח. בקבוצה אמרו: "אסור לנו לאבד נקודות" (ג', 20:15, ספורט 5). אלטמן צפוי לפתוח בחוד אצל האורחת

מחזור 22הסתיים04/02/2020
מכבי חיפה
  • לביא (4)
  • רוקאביצה (8)
  • סיינסברי (34)
  • ווילדסחוט (47)
  • שרי (81)
0
    הפועל תל אביב
    צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

    בווידאו: התגובות לאחר ההפסד של הפועל תל אביב להפועל חיפה

    מכבי חיפה

    מכבי חיפה השלימה את הכנותיה למשחק. "אין ספק שאחרי ההפסד לכפר סבא, המשחק מול הפועל תל אביב הפך להיות קריטי" אמר שחקן בקבוצה, "אסור לנו לאבד נקודות".

    בצד המקצועי עושה רושם שארנסט מאבוקה וטרנט סיינסברי ישובו להרכב אחרי שלא פתחו מול כפר סבא בשבת. בנוסף קיימת התלבטות לגבי הקשר בעמדת הקיצוני הימני כאשר דולב חזיזה, שמתאושש מפציעה, או סינטאיהו סלליך צפויים לפתוח. בשלבים מסוימים תרגל בלבול גם את מוחמד עוואד בעמדה זו, אך ההערכה שאחד מהשניים הראשונים יפתחו.

    דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
    קיימת התלבטות בינו לבין סלליך. חזיזה/לילך וייס רוזנברג

    הפועל תל אביב

    חמישה ניצחונות ליגה רצופים היו להפועל תל אביב עד להפסד במחזור האחרון להפועל חיפה ועכשיו מחכה לה היריבה העירונית של הקבוצה האחרונה שפגשה, מכבי חיפה. רגע לפני המפגש, דיבר המאמן ניר קלינגר במסיבת העיתונאים השבועית של הקבוצה על ההכנות למפגש.

    "מחכה לנו משחק מעניין ומאתגר מול קבוצה מצוינת, אליו נגיע מוכנים ודרוכים", אמר קלינגר. "ההפסד האחרון בשבת לא פגע לנו בביטחון, כך לפחות אני מרגיש מהשחקנים. לפעמים יש פנצ'רים ואני מקבל את זה, אבל משתדלים להסתכל אך ורק קדימה".

    המאמן הוסיף: "בנוגע להרכב, אנחנו חושבים על כל מיני אופציות. זה גם תלוי בכשירות של חלק מהשחקנים. גם אצלנו וגם אצל מכבי חיפה אני מניח, יש סוג של עומס. אני מאמין ששחקנים יכולים לשחק שלושה משחקים בשבוע, אין עם זה שום בעיה".

    "מכבי חיפה קבוצה טובה ולא סתם היא נאבקת בצמרת", ציין אוראל דגני. "עשינו הכנות וראינו סרטונים של היריבה. לא כיף לשבת בחוץ, אני תמיד רוצה לשחק. מפריע לשבת בצד ולראות את החברים בלי יכולת לעזור להם. ברור שההפסד במחזור הקודם היה מאכזב, אבל לפעמים צריך לדעת לקבל את ההפסד. אני מקווה מאוד שאשחק. אין כאן עניין של פייבוריטית, אנחנו פשוט מקווים לצאת עם תוצאה טובה".

    ניר קלינגר יקבל רק ביום המשחק החלטה סופית אם אוראל דגני, שחוזר מפציעה, יפתח בהרכב. אם דגני יפתח, איאד אבו עביד יוסט לעמדת המגן הימני. מעבר לכך, ההערכה היא כי עומרי אלטמן יפתח בחוד ופליפה רודריגס בכנף, כאשר רז כהן עשוי לקבל קרדיט במרכז השדה. המאמן לא תרגל הרכב לקראת המשחק ורק ערך משחקונים, אך נראה כי יבחר ב-11 שרץ איתם במרבית התקופה הטובה של הקבוצה.

    עוד בוואלה!

    ניר קלינגר: "דמארי? הדלת פתוחה לכל מי שיעמוד בדרישות שלי"

    לכתבה המלאה
    ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. יותם רונן, יותם רונן
    "מחכה לנו משחק מעניין ומאתגר". קלינגר/יותם רונן, יותם רונן

    טריוויה

    * הפועל תל אביב ניצחה את מכבי חיפה רק פעם אחת ב-16 משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות. זה היה 0:4 מוחץ במרץ 2014. עומר דמארי ואוראל דגני, שהספיקו מאז לשחק בחיפה ולחזור, היו שותפים לניצחון. פרט לכך, יש בתקופה הזו 11 ניצחונות ירוקים (כולל רצף פעיל של חמישה) וארבע תוצאות תיקו.

    * הניצחון האחרון של הפועל תל אביב בחיפה היה בקרית אליעזר - 1:4 במרץ 2012. מירקו אורמוש, נוסא איגייבור (צמד) ועומר דמארי כבשו אז מול שוויון זמני של עידן ורד. דמארי הוא השריד היחיד מהסגלים באותו ערב.

    * אם מכבי חיפה שוב תנצח, זו תהיה הפעם הראשונה מאז עונת 1995/96 ששתי החיפאיות משלימות דאבל ניצחונות על הפועל תל אביב בעונה הסדירה.

    * מכבי חיפה היא הקבוצה היחידה שלא רשמה העונה שני משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון. האם זה יקרה לה בפעם הראשונה?

    * הפועל תל אביב ניצחה בחמישה מששת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה, כולל שלושת האחרונים. רצף של ארבעה ניצחונות חוץ בליגת העל? את זה היא לא עשתה מאז אוקטובר-דצמבר 2012, אז ניצחה שבע פעמים כאורחת, כולל 0:2 על מכבי חיפה.

    * מרקו בלבול לא הפסיד לניר קלינגר בחמשת המפגשים האחרונים ביניהם: שני ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו וספיגה אחת בלבד.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully