וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "דמארי? הדלת פתוחה לכל מי שיעמוד בדרישות שלי"

2.2.2020 / 8:28

חלוץ הפועל תל אביב שוב לא נכלל בסגל, המאמן אמר: "יש לי את הכללים שלי". אחרי ההפסד: דאגה מהמאבק הצמוד על מקומות 5-6

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בהפועל תל אביב לקחו בפרופורציות את ההפסד 1:0 להפועל חיפה אתמול (שבת). אחרי חמישה ניצחונות ליגה רצופים, בהפועל תל אביב קיבלו את התוצאה בהבנה, אבל הביעו חשש מהמאבק העיקש על מקום בפלייאוף העליון. האדומים עדיין צריכים לשחק בחוץ נגד מכבי חיפה, בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב - דבר שיקשה עליהם מאוד לסיים את העונה הסדירה בין שש הראשונות.

במתחם חודורוב לא אהבו את פסילת שער השוויון של מייקל אולהה אחרי התערבות של VAR. "גם אחרי שרואים את המהלך 20 פעם, קשה להחליט אם היה נבדל או לא", אמרו במועדון, "במקרים כאלה צריכים ללכת עם היתרון להתקפה, אבל אין מה לעשות בעניין".

עומר דמארי שוב לא נכלל בסגל, והמאמן ניר קלינגר אמר בעניינו: "יש לי את אמות המידה והכללים שלי למה שאני דורש משחקנים וזה תקף לכולם. הדלת פתוחה לכל מי שיעמוד בדרישות ולא משנה אם זה דמארי, בוזגלו או מישהו אחר".

ביום שלישי תפגוש הפועל תל אביב תתארח אצל מכבי חיפה ובקבוצה מקווים שאוראל דגני ישוב לסגל, אך ההחלטה הסופית תתקבל לאחר האימון המסכם בשני. יואב ג'רפי חשש במהלך המשחק כי פרק שוב את האצבע, אך התברר כי בסך הכל ספג מכה. אריק ינקו ימשיך להיעדר בשל הפגיעה בשריר.

בנוגע לרכש, האדומים עדיין לא אמרו את המילה האחרונה בנושא וינסו לצרף שחקן התקפה עד סגירת החלון ביום חמישי. בהפועל אמרו שיצרפו אך ורק שחקן שיוכל לעשות שינוי ולא שחקן נוסף לעבות את הסגל: "אנחנו רוצים שחקן איכותי, גם במספרים, חלוץ או קשר קדמי. אם יהיה אחד כזה נעשה מאמצים לצרף אותו".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
המאבק הולך והופך לקשה. קלינגר/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully