וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופיה קנין ניצחה את גרבינייה מוגורוסה וזכתה באליפות אוסטרליה

למרות הפסד במערכה הראשונה, האמריקאית בת ה-21 ניצחה 6:4, 2:6, 2:6 וזכתה לראשונה בקריירה בתואר גרנד סלאם. מוגורוסה החמיצה הזדמנות להפוך לספרדייה הראשונה שזוכה בטורניר

אלהקום יח"צ יורוספורט

בווידאו: חמש הנקודות היפות ביותר מגמר הנשים

זה אמנם לא התחיל טוב עבורה, אך הסתיים בצורה הכי טובה שיכולה להיות: סופיה קנין, הטניסאית האמריקאית בת ה-21, זכתה היום (שבת) באליפות אוסטרליה אחרי שהציגה טניס משובח למדי בניצחון 6:4, 2:6, 2:6 על גרבינייה מוגורוסה הספרדייה. מדובר בתואר הגרנד סלאם הראשון של המדורגת 15 בעולם, שהישג השיא בקריירה שלה עד היום היה הגעה לסיבוב השלישי באליפות ארצות הברית. האמריקאית האחרונה שזכתה במלבורן פרט לסרינה וויליאמס הייתה ג'ניפר קפריאטי שעשתה זאת ב-2002.

קנין התקשתה במערכה הראשונה בה הפסידה 6:4 לספרדייה, שהייתה נראית מרוכזת יותר. אלא שלמערכה השנייה היא עלתה בצורה אחרת לחלוטין, שלטה בה ללא עוררין וניצחה בקלות 2:6. הניצחון במערכה השנייה העניק לה דחיפה רצינית במערכה השלישית, במהלכה היא הייתה נראית רעבה ואנרגטית יותר, ניצחה גם בה 2:6 בדרך לניצחון במשחק שהבטיח לה את הזכייה היוקרתית.

סופיה קנין טניסאית אמריקאית. GettyImages
הגיעה לה. קנין עם הגביע/GettyImages

מערכה ראשונה - 4:6 למוגורוסה

קנין פתחה את המשחק מצוין, כשהגישה בקלות לניצחון במשחקון הראשון. 0:1 לאמריקאית. למוגורוסה זה היה מעט קשה יותר, אך בסופו של דבר גם היא שמרה בדרך ל-1:1. השבירה הראשונה במשחק שייכת לספרדייה, בסיומו של משחקון מותח. 1:2, ההגשות עוברות אליה. האמריקאית לא אפשרה למשחק לברוח לה מבין הידיים, ולאחר הפסד במשחקון נוסף שברה בחזרה ל-3:2. קנין הייתה קרובה להישבר פעם נוספת, כשכבר פיגרה 40:0, אך הצליחה להתאושש, לנצח במשחקון וקבעה 4:3 במשחקון השביעי של המערכה. בסופו של דבר, הצליחה מוגורוסה לשבור ולשמור ולנצח 4:6 במערכה הראשונה.

סופיה קנין טניסאית אמריקאית. GettyImages
פתחה היטב את המערכה השנייה. קנין/GettyImages

מערכה שנייה - 2:6 לקנין

אחרי שהפסידה במערכה הראשונה, האמריקאית פתחה היטב את המערכה השנייה ואחרי שלושה משחקונים קלילים עלתה ל-1:2. קנין המשיכה להציג טניס משובח ושברה את יריבתה בדרך ל-1:3. האמריקאית לא הורידה את הרגל מהגז לכל אורך המערכה השנייה, השיגה שבירה נוספת וניצחה 2:6. הולכים למערכה שלישית ומכרעת.

גרבינייה מוגורוסה טניסאית ספרדייה. GettyImages
הייתה טובה במערכה הראשונה, אך פחות בשנייה. מוגורוסה/GettyImages

מערכה שלישית - 2:6 לקנין

אחרי שהציגה טניס משובח והפגינה עליונות לכל אורך המערכה השנייה בה ניצחה 2:6 קליל, קנין המשיכה להפגין דומיננטיות גם בפתיחת המערכה השלישית אחרי ששמרה ועלתה ל-0:1 מהיר. המדורגת 15 בעולם השיגה שבירה ראשונה במערכה השלשיית והמכרעת, ועלתה ל-2:3 חשוב מאוד עבורה. האם מכאן היא תשייט לזכייה ראשונה בקריירה בגרנד סלאם? קנין נראית בדרך הבטוחה לזכייה בטורניר, אחרי שהשיגה שבירה נוספת, לאחר עוד משחקון עיקש מצידה. קנין המשיכה בשלה, שברה שוב וניצחה גם במערכה השלישית 2:6, בדרך לניצחון במשחק ובטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully