וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומיניק תים ניצח את סשה זברב ועלה לגמר אליפות אוסטרליה

האוסטרי גבר על הגרמני 6:3, 4:6, 6:7 (3), 6:7 (4) ועלה לגמר ראשון במלבורן. יפגוש את דג'וקוביץ' לקרב על התואר ביום ראשון

אלהקום יחצ יורוספורט

דומיניק תים עלה היום (שישי) לגמר אליפות אוסטרליה 2020 אחרי ניצחון בחצי הגמר 6:3, 4:6, 6:7 (3), 6:7 (4) על סשה זברב. זו הפעם הראשונה בה האוסטרי בן ה-26 מעפיל למשחק על התואר במלבורן והפעם השלישית בטורנירי גרנד סלאם, אחרי שעשה זאת ברולאן גארוס ב-2018 ו-2019. הוא יפגוש את נובאק דג'וקוביץ' בגמר שיתקיים ביום ראשון ב-10:30 (שידור ישיר ביורוספורט).

האוסטרי ששרד מותחנים בסיבובים הקודמים ובילה על המשטח במלבורן יותר מ-14 שעות טרם ההתמודדות, נשבר פעם אחת במערכה הראשונה וזה הספיק לזברב בשביל לנצח, אבל ההמשך היה שלו. תים שלט בקצב, נראה יותר מרוכז והשווה ל-1:1 במערכות. בסט השלישי הוא שמט יתרון 1:3, אבל הצליח להתעורר בזמן ולנצח את שתי המערכות האחרונות בשובר שוויון.

זברב נראה מצוין ב-10 הימים האחרונים ודילג לחצי הגמר בקלות יחסית, אבל הפעם נכנע לחברו ונקלע למאזן 7:2 נגדו. הגרמני ביצע יותר מדי טעויות בלתי מחויבות, בעיקר במאני טיים בשוברי השוויון, וסיים את דרכו. הוא בוודאי ישאב עידוד מכך שהגיע לראשונה בחייו לחצי גמר של טורניר גרנד סלאם.

אליפות אוסטרליה היא הגרנד סלאם הראשון בו זכו סטפן אדברג ונובאק דג'וקוביץ'. היא הגרנד סלאם היחיד בו זכו פטר קורדה ותומאס יוהנסון, אולי גם דומיניק תים יעשה את שלו במלבורן.

דומיניק תים, טניסאי אוסטרי. רויטרס
לא נתן לעייפות להפריע. תים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully