וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרק חדש במיתולוגיה": המספרים של ליאונל מסי ב-500 הניצחונות

כוכב ברצלונה חגג בסטייל את ציון הדרך על חשבון לגאנס: יש לו 70 אחוזי הצלחה ב-710 המשחקים, 622 שערים ו-241 בישולים

בווידאו: יורגן קלופ מדבר על הפגרה בפרמיירליג

ליאונל מסי עשה הערב (חמישי) עוד היסטוריה בקריירה המפוארת שלו, כשהפך לשחקן הראשון בתולדות הכדורגל הספרדי שמגיע ל-500 ניצחונות. את כל הניצחונות הוא כמובן רשם בברצלונה, וכמה סמלי שהוא עיגל את המספר עם 0:5 על לגאנס, כולל צמד אישי ובישול בדרך לרבע גמר גביע המלך. "פרק חדש במיתולוגיה של מסי", הגדירו זאת בתקשורת בקטלוניה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
יחיד ומיוחד. ליאונל מסי/רויטרס

את 500 הניצחונות שלו השיג מסי ב-710 משחקים, במהלכם כבש 622 שערים ובישל עוד 241, וכמובן זכה ב-34 תארים וקיבל שש פעמים את פרס כדור הזהב. הוא השאיר מאחור את צ'אבי שהשיג 476 ניצחונות ב-746 משחקים.

רק חבל שמסי רשם את ציון הדרך היוקרתי הזה מול 43,216 צופים - הכמות הכי נמוכה במשחק ביתי של ברצלונה העונה.

עוד בוואלה!

גביע המלך: ברצלונה הביסה 0:5 את לגאנס, ליאונל מסי כבש צמד

לכתבה המלאה

פרט ל-500 הניצחונות, למסי יש 131 תוצאות תיקו ו-79 הפסדים בלבד, כך שברצלונה ניצחה שבעה מכל 10 משחקים מאז שהארגנטינאי ערך את הופעת הבכורה הרשמית ב-16 באוקטובר 2004 מול אספניול, כשהיה בן 17.

את רוב הניצחונות כמובן השיג מסי בליגה עם 349 כאלה, בליגת האלופות יש לו 83, בגביע המלך 51, בסופרקופה הספרדי תשעה, באליפות העולם למועדונים חמישה ובסופרקאפ האירופי עוד שלושה.

קלמון לנגלה עם ליאונל מסי שחקני ברצלונה. רויטרס
בכיוון הנכון. קלמון לנגלה/רויטרס

ברצלונה חזרה הפעם ל-4-3-3 המפורסם שלה, אחרי ששיחקה עם שלושה בלמים במשחקים הקודמים של סטיין, וקלמון לנגלה שכבש את השער השני שמר על דיפלומטיות: "כל משחק לגופו, זה תלוי ביריבה שניצבת מולנו. היום היה לנו משחק כמעט מושלם עם ארבעה שחקני הגנה, אבל יש דברים לשפר. ראינו ברצלונה חזקה ואנחנו בכיוון הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully