וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברונו פרננדש הוצג במנצ'סטר יונייטד: "התאהבתי במועדון בגלל רונאלדו"

הקשר הפורטוגלי נרכש מספורטינג ליסבון תמורת 55 מיליון יורו והצהיר: "אתן הכול למען הסמל". סולשיאר: "הוא אדם יוצא מן הכלל"

עריכת וידאו: נועה לוי

אחרי שהודיעה אתמול (רביעי) על סיכום העברתו של ברונו פרננדש מספורטינג ליסבון, בישרה היום מנצ'סטר יונייטד על חתימתו של הקשר הפורטוגלי בן ה-25 בקבוצה. פרננדש חתם על חוזה לחמש שנים וחצי עם אופציה להארכה בעונה נוספת. הפורטוגלי תרם 63 שערים ו-52 בישולים ב-137 הופעות בספורטינג ליסבון. בנוסף, יש לו 19 הופעות בנבחרת פורטוגל. מנצ'סטר יונייטד שילמה עליו 55 מיליון יורו.

"האהבה שלי למנצ'סטר יונייטד התחילה כשהייתי צופה בכריסטיאנו רונאלדו משחק ומאז הפכתי לאוהד גדול של המועדון", אמר פרננדש אחרי החתימה, "בשבילי זה מרגיש מדהים לשחק במנצ'סטר יונייטד, עבדתי קשה כדי להגיע לרגע הזה ואני יכול להבטיח לאוהדים שאתן הכול למען הסמל וכדי לעזור לקבוצה להגיע להישגים ולזכות בתארים. אני רוצה להודות לספורטינג על כל מה שהם עשו בשבילי. אני מודה לאולה גונאר סולשיאר ולכולם במנצ'סטר יונייטד על האמון שניתן בי ואני לא יכול לחכות כדי להחזיר להם על הדשא".

סולשיאר עצמו אמר: "עקבנו אחרי ברונו במשך חודשים רבים וכולם כאן התרשמו מאוד מהיכולות ומה שהוא יכול להביא לקבוצה. הדבר הכי חשוב זה שמדובר באדם מדהים עם אישיות נהדרת וברור לנו שהוא מנהיג אמיתי. השערים והבישולים של ברונו מדברים בשביל עצמם, הוא יהיה תוספת פנטסטית עבור הקבוצה ויעזור לנו במחצית השנייה של העונה. פגרת החורף מגיעה בתזמון מושלם מבחינתנו כדי לעזור לברונו להתאקלם בקבוצה".

ברונו פרננדש שחקן מנצ'סטר יונייטד עם אולה גונאר סולשיאר. אתר מנצ'סטר יונייטד, אתר רשמי
הרכש הגדול של חלון ההעברות באנגליה. פרננדש עם סולשיאר/אתר רשמי, אתר מנצ'סטר יונייטד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully