וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "לאריקסן יש אופי, לא התכוונו להשתמש בו כל כך מוקדם"

מאמנה של אינטר היה מרוצה בתום ה-1:2 של קבוצתו שעלתה לחצי גמר הגביע האיטלקי לראשונה מאז 2016, והחמיא לשחקן הרכש החדש: "מעלה את רמת האיכות בסגל"

עריכת וידאו: נועה לוי

באינטר מרוצים לאחר שהקבוצה עלתה אמש (רביעי) לחצי גמר הגביע האיטלקי לאחר שגברה 1:2 על פיורנטינה בהופעת הבכורה של כריסטיאן אריקסן הדני, שנרכש ב-20 מיליון יורו מטוטנהאם. אנטוניו קנדרבה (44) וניקולו בארלה (67) כבשו לנראזורי שהתקשו מול הויולה אך השלימו את העבודה בסופו של דבר וחזרו למעמד חצי הגמר לראשונה מאז 2015/16, שם יפגשו את נאפולי.

"בהתחשב בכל המצבים שיצרנו, הגיע לנו הניצחון", אמר מאמן אינטר אנטוניו קונטה בסיום המשחק אתמול. "אנחנו שמחים לעלות לחצי הגמר ולהתמודד מול קבוצה מצויינת כמו נאפולי. אנחנו רוצים להצליח בכל התחרויות בהן אנחנו מתמודדים, להרוויח ניסיון ולהמשיך להשתפר. היו לנו הרבה הזדמנויות להרוג את המשחק אבל לא ניצלנו אותן".

כריסטיאן אריקסן שחקן אינטר. GettyImages
מעלה את רמת האיכות בסגל. כריסטיאן אריקסן/GettyImages

על הבכורה של כריסטיאן אריקסן אמר קונטה: "לא התכוונו להשתמש באריקסן כל כך מוקדם, מאחר והוא החל להתאמן איתנו רק אתמול, אך סבלנו ממחסור בקישור, כשמתאס וסינו ובארלה היו הקשרים היחידים בסגל".

על הרושם מקשר הרכש הדני: "יש לו אופי והוא מעלה את רמת האיכות בסגל. אני מקווה שהפצועים ישובו במהרה, כי כרגע אנחנו מוגבלים במרכז הקישור. נאלצנו לשחק עם שלושה חלוצים בעקבות המחסור בשחקני קישור".

עוד בוואלה! ספורט

גביע איטלקי: אינטר עלתה לחצי הגמר, כריסטיאן אריקסן רשם בכורה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully