וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "מרוצה מהשחקנים, נושא הרכש לא בסדר העדיפויות שלנו"

30.1.2020 / 13:51

מאמן הפועל תל אביב דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק בשבת מול הפועל חיפה: "רוצים להמשיך להיות רעבים". עמרי אלטמן: "כשהקבוצה מצליחה כל אחד פורח כיחיד"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: נועה לוי

בווידאו: תגובות לאחר המשחק בין הפועל באר שבע ומכבי תל אביב

הפועל תל אביב ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל חיפה ביום שבת (20:00, ספורט 3). האדומים מגיעים למשחק במומנטום נפלא, אחרי שישה ניצחונות ליגה רצופים שהעלו אותם למקום החמישי בטבלה. מדובר במבחן גדול עבור הקבוצה של ניר קלינגר, שבוע לפני הדרבי התל אביבי.

מאמן הקבוצה ניר קלינגר התייחס להצלחת הקבוצה בשבועות האחרונים: "אנחנו רוצים להמשיך להיות רעבים, להמשיך לשמח את הקהל, להמשיך לעבוד קשה ובענווה ונכונה וזו הנקודה החשובה ביותר מבחינתנו, לשמור את השחקנים במתח. נגד כפר סבא היה לנו קשה, גם כשהורחקו שחקנים לכפר סבא עדיין היה לנו קשה. אין משחקים קלים. אנחנו לא מסתכלים אחורה, גם כשהפסדנו לא נתקענו - אלא המשכנו הלאה".

על מאור בוזגלו ששב לאחר היעדרות ממושכת וכבש במחזור האחרון: "מאור הוא תוספת משמעותית, ודאי איך שהוא נראה. אנחנו מתייחסים לסגל שלנו בצורה מאוד רצינית ולא עושים דברים על פי שמות. כל שחקן - גם אם זה מאור, גם אם זה פליפה, גם אולהה - ממפים את היכולות הפיזיות שלהם בצורה מאוד נכונה ובגלל זה גם דקות המשחק שלהם מחושבות. ברגע שהם יחזרו לכושר מלא, הם כבר יקבלו יותר דקות".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. יותם רונן, יותם רונן
לא מתכנין להנחית שחקן רכש. קלינגר/יותם רונן, יותם רונן

"אני לא מאמין ברוטציות", המשיך קלינגר. "אני חושב ששחקן יכול גם לשחק שלושה משחקים בשבוע אם הוא אוכל טוב, נח נכון ועובד נכון. לכן אני אומר - אנחנו נעלה עם ההרכבים הכי חזקים שעומדים לרשותנו".

על האפשרות שהקבוצה תנחית שחקן רכש: "אני מאוד מרוצה מהשחקנים, מהסגל מהתחרות על מקום בהרכב. יכול שאם נמצא שחקן שבאמת יכול להועיל לנו אנחנו נביא אותו, אבל נושא הרכש לא נמצא בסדר העדיפויות הראשי שלנו. אנחנו מתעסקים בלשמור את השחקנים רעבים".

עמרי אלטמן התייחס גם הוא ליכולת הקבוצה: "אנחנו מאוד מרוצים מאיך שהקבוצה נראית. כשהקבוצה מצליחה כל אחד פורח כיחיד. אנחנו צריכים להמשיך ככה. אני מרגיש מצויין מהביטחון שאני מקבל מהצוות מהקצועי והחברים שלי לקבוצה ומכל המועדון. צריך להמשיך את המומנטום הזה. עוד לא עשינו כלום, מה שהיה כבר מת. אנחנו צריכים לצבור עוד נקודות. כשנתקרב לפלייאוף נצהיר מה שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully