וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ הבהיר: "השחקנים ואני לא נגיע למשחק הגביע נגד שרוסברי"

הפרמיירליג יוצאת לפגרה קצרה והמאמן כועס על ההתאחדות. אלופת אירופה תארח את המשחק החוזר עם שחקני נוער ומילואים

עריכת וידאו: ניר חן

יורגן קלופ ושחקני הקבוצה הראשונה של ליברפול, לא יגיעו למשחק החוזר נגד שרוסברי בגביע האנגלי ב-4 בפברואר. אלופת אירופה נפרדה אתמול ב-2:2 מפתיע מהקבוצה מהליגה השלישית, מה שאומר שהקבוצות ישחקו אחת נגד השנייה באנפילד.

הלו"ז של הפרמיירליג כולל פגרה בין ה-2 ל-16 בפברואר (למרות שחלק מהקבוצות ייצאו לפגרה בין ה-9 בפברואר ל-23 בפברואר), אבל למפעל הגביע אחראית ההתאחדות האנגלית. קלופ היה נחרץ כשהודיע: "אמרתי לשחקנים שלי כבר לפני שבועיים שתהיה לנו פגרה. לא נגיע למשחק החוזר. הפרמיירליג ביקשה מאיתנו לכבד את הפגרה וזה מה שנעשה. אם ההתאחדות לא מכבדת את זה, אין לנו מה לעשות. לא נגיע למשחק החוזר נגד שרוסברי".

מי שכן ישחקו נגד שרוסברי יהיו שחקני המילואים והנוער, כאשר על הקווים יעמוד פעם נוספת ניל קריצ'לי. ליברפול כבר הודחה העונה ברבע גמר גביע הליגה אחרי שהגיעה למשחק נגד אסטון וילה עם שחקני נוער ומילואים. אז האדומים היו בכלל בגביע העולם לקבוצות וזו הייתה הדרך היחידה שלהם להתמודד עם האטימות של ההתאחדות. בפעם הקודמת זה הסתיים עם תבוסה 5:0.

זו השנה הראשונה בה מתקיימת פגרת חורף באנגליה, אם כי היא שונה למדי מזו בליגות אחרות. במכתב שנשלח למועדונים, נכתב: "אנחנו מצפים לכבד את הפגרה ולאפשר לשחקנים מנוחה פיזית ומנטלית. אנחנו מבקשים מהקבוצות לא לקיים משחקי ידידות בזמן הזה".

מאמן ליברפול יורגן קלופ. AP
"לא נופיע". קלופ/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully