וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן ניצחה 0:2 בליל, ניימאר כבש צמד וסיפק מחווה לבריאנט

הכוכב הברזילאי של פריס כבש במשחק שביעי ברציפות והקדיש את השערים לכדורסלן המנוח. האלופה פתחה פער של 10 נקודות על פני מארסיי בפסגה

בווידאו: ג'ורדי קרויף מוצג כמאמן נבחרת אקוודור

המחזור ה-21 בליגה הצרפתית הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם שלושה משחקים. בראשון הביסה ליון 0:3 את טולוז, בורדו השיגה 0:1 על נאנט, פריס סן ז'רמן ניצחה 0:2 בליל מצמד של ניימאר, שהקדיש את השערים לקובי בריאנט.

ניימאר פריס סן ז'רמן. רויטרס
הקדיש את השער לקובי בריאנט. ניימאר/רויטרס

ליל - פריס סן ז'רמן 2:0

האלופה והמוליכה הגאה התארחה אצל הקבוצה היחידה שלא נכנעה בבית העונה. עד המשחק הזה. ניימאר, שהתבשר כמו כולם על מותו של קובי בריאנט, פרץ את הסכר עם שער יפהפה בדקה ה-28 בבעיטה לחיבורים אחרי חילופי מסירות עם וראטי. הכוכב הברזילאי הקדיש את השער לבריאנט כשסימן את המספר 24 והביט לשמיים. ניימאר, שכבש במשחק שביעי ברציפות עבור פריס, חתם את הניצחון בפנדל בדקה ה-52. פריס הגדילה את הפער ממארסיי השנייה לעשר נקודות, בדרך לעוד אליפות קלילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מרטין טרייה שחקן ליון. AP
רגע מפחיד. טרייה/AP

ליון - טולוז 0:3

לא כוחות, כצפוי: נועלת הטבלה רשמה הפסד 12 ברציפות בכל המסגרות, המארחת חגגה ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות ועלתה לפחות באופן זמני למקום החמישי בטבלה. אלא שעם כל הכבוד למשחק עצמו, מה שיזכרו ממנו לא יהיה השערים של מקסוול קורנה (29), מוסא דמבלה (71) וקארל טוקו אקמבי (77), כי אם את ההתעלפות המפחידה של מרטין טרייה. זה קרה בדקה ה-26, כשהקשר בן ה-22 פשוט צנח לכר הדשא, בלי שאף שחקן יריב פגע בו. המשחק הופסק, שחקני שתי הקבוצות התאספו והסתכלו בבהלה בזמן שטרייה פונה מכר הדשא על אלונקה. החדשות הטובות הן שמספר דקות לאחר מכן, הודיעה ליון כי טרייה שב להכרה ומרגיש טוב.

שחקן ליון מקסוול קורנה. רויטרס
פתח בחגיגה. קורנה/רויטרס

נאנט - בורדו 1:0

ג'ימי בריאן (86) כבש את שער הניצחון הדרמטי לאורחת, שאולי סוף סוף תצליח לצאת לדרך חדשה. לפני שריקת הפתיחה ערכה נאנט מחווה מרגשת לשחקנה לשעבר אמיליאנו סאלה, לציון שנה למותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully