וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע צפויה לספוג עונש רדיוס או משחק בית ללא קהל

26.1.2020 / 14:56

המועדון מבירת הנגב נקנס ב-15 אלף שקל בעקבות הנהמות במשחק הגביע נגד מכבי נתניה, אבל העונש בעקבות האירועים בקרית שמונה כבר יהיה קשה בהרבה. הדיין ביקר את ריינשרייבר

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

דיין בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, נועם ליובין, החליט היום (ראשון) להקל בעונשה של הפועל באר שבע ולהשית עליה קנס בגובה 15 אלף שקל בעקבות העמדתה לדין על נהמות במשחק הגביע נגד מכבי נתניה. בהחלטתו ציין הדיין כי החליט להקל בעונש שכן האירוע היה לפני תחילת המשחק והנהלת הפועל באר שבע לא קיבלה דיווח על כך מהשופט רועי ריינשרייבר או המשקיף. בנוסף הוחלט על הקלה בעונש מאחר שזו הייתה העבירה הראשונה של הקבוצה מהסוג הזה.

יחד עם זה, מפסק הדין עולה כי המועדון צפוי לספוג עונש של משחק רדיוס עם קהל או משחק ביתי ללא קהל וקנס של 10,000 שקל בגין מה שאירע אתמול במשחק החוץ בקרית שמונה. הדיין ליובין כתב בפסק הדין שלו כי עבירת הגזענות אינה קשורה לכמות הנוהמים או כלפי מי הם התכוונו לנהום.

ליובין בעצם מבקר בהחלטתו מהיום את השופט רועי ריינשרייבר, שלא ציין בדו"ח שלו את עבירת הגזענות ממשחק הגביע, אלא רק אישר בהודאה על פי בקשת הדיין כי אכן נשמעו קריאות גזעניות לפני המשחק לעבר חלוץ מכבי נתניה יונס מלדה.

אוהדי הפועל באר שבע. דני מרון
ייאלצו לנדוד למגרש אחר? אוהדי הפועל באר שבע/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully