וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לא יכולה לרשום את ליו כרגע, ז'אנדו פוקס יוקפא?

26.1.2020 / 10:42

הירוקים מגבירים את המאמצים לשחרר את הקמרוני ובינתיים לא יכולים לרשום את המגן הספרדי: "נעשה כל מה שצריך, פוקס בכל מקרה לא בתמונה לסגל". סלליך עשוי לפתוח נגד בני יהודה

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

במכבי חיפה ממשיכים בניסיונות החיזוק כאשר המגעים בנוגע למרטין האשק מספרטה פראג נמשכים. במקביל, בקבוצה עוסקים גם בניסיון לשחרר את ז'אנדו פוקס כדי לפנות מקום לזר. בקבוצה הבהירו לקמרוני באופן סופי שהוא לא בתוכניות המקצועיות, אך בשלב זה עדיין אין סיכום לשחרורו מהקבוצה. פוקס מושאל מאלאבס כך שבחיפה פועלים גם מול הספרדים וגם מול השחקן בניסיון להגיע לסיכום על התרת חוזהו.

בגלל שפוקס עדיין לא שוחרר, למכבי חיפה יש שישה זרים רשומים, לא כולל המגן החדש ליו. לפיכך, בכרמל לוקחים בחשבון אפשרות לפיה לא תהיה התקדמות במגעים לשחרורו של הקמרוני ואז הוא יוקפא. "נעשה כל מה שצריך כדי לרשום את ליו. פוקס בכל מקרה לא בתמונה לסגל", אמר גורם במועדון. הספרדי בכל מקרה לא היה מתוכנן להיכלל בסגל למשחק מחר נגד בני יהודה (שני, 20:15, ספורט 5).

ההכנות למשחק יושלמו היום כשההתלבטות המרכזית נוגעת לדולב חזיזה, שמשחק עם פציעה ועשוי להתחיל את המשחק על הספסל כדי לא להעמיס עליו. סינטאיהו סלליך המועמד המוביל לתפוס את מקומו בהרכב, אם כי קיימת גם אפשרות שירדן שועה או מוחמד עוואד יפתחו.

שי בן דוד שהה בסוף השבוע האחרון באיטליה ולמרות שעל פי דיווחים שונים בארץ המגף טרפאני לא מתכוונת להחתימו, המסרים שהגיעו למכבי חיפה חיוביים וייתכן שהוא יחתום היום או מחר בקבוצה מסיציליה.

ז'אנדו פוקס שחקן מכבי חיפה על הספסל. אדריאן הרבשטיין
בכל מקרה לא יישאר. פוקס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully