וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד שוקלת לשחרר את יעקב בריהון, קולוסוס לא יגיע

26.1.2020 / 15:47

בקבוצה משוכנעים כי השחקן שנכנס כמחליף מול מכבי תל אביב, לא התאמץ. השחקן טוען כי לא חש בטוב. אומוניה ניקוסיה הודיעה לקפריסאי שהוא לא משוחרר

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות אחרי הניצחון של הפועל תל אביב על הפועל כפר סבא

במ. ס. אשדוד שוקלים להודיע ליעקב בריהון לחפש קבוצה חדשה. המאמן רן בן שמעון משוכנע כי בריהון לא התאמץ במיוחד כשנכנס אתמול כמחליף במשחק מול מכבי תל אביב וביקש מהנהלת הקבוצה להעמיד את הקשר לדין פנימי ואולי אף לשחררו. בריהון מצידו הבהיר כי לא חש כל כך טוב לפני המשחק אבל בשום אופן לא נקט בגישה נגד הקבוצה. השחקן גם הבהיר כי היתה לו שיחה טובה עם בן שמעון בשבוע שעבר ולכן לא התאכזב במיוחד כשלא פתח מכיוון שהמאמן בחר לפתוח בשיטת משחק ללא שחקני כנף.

במועדון הביעו אכזבה לאחר שהקשר הקפריסאי יאניס קוסולוס הבין מראשי אומוניה ניקוסיה שהם לא משחררים אותו לישראל. השחקן שהיה חניך של רן בן שמעון בנבחרת קפריסין, רצה להצטרף לאשדוד, אבל אומוניה שחררה שחקן אחר בתפקיד שלו והבהירה לו שהוא נשאר.

יעקב בריהון שחקן מ.ס. אשדוד. דני מרון
ישוחרר? יעקב בריהון/דני מרון

רכבת אווירית של שחקנים זרים אמורה לנחות השבוע בארץ כדי לנסות ולהרשים במבחנים את בן שמעון שמחפש קשר אחורי וחלוץ. לקבוצה הוצעו שחקנים מזמביה, ניגריה, קמרון ואפילו טרינידד וטובגו.

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון הגיע אמש למסיבת העיתונאים שאחרי ההפסד למכבי תל אביב, כשהוא שופע ביטחון בחומר שעומד לרשותו. "יש באשדוד שחקנים מאוד איכותיים שצריכים יותר להאמין בעצמם", אמר המאמן הטרי. "אין לי בכלל ספק שמ.ס. אשדוד תהיה בעתיד קבוצת צמרת וקבוצה של פלייאוף עליון. אנחנו עוד ננצח את מכבי תל אביב בתקופה שלי. צריכים להרים את החבר'ה באשדוד כדי שהם יאמינו בעצמם יותר. אימנתי אותם כמה ימים והם הוכיחו לי שיש בהם איכויות מאוד גדולות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully