וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: פדרר איבד מערכה, אבל דהר לרבע הגמר. גם בארטי עלתה

השוויצרי האגדי גבר על פוצ'ביץ' 6:4, 1:6, 2:6, 2:6 ויפגוש את סנדגרן. דג'וקוביץ' הרשים, ראוניץ' העפיל, גוף הודחה

רויטרס

שלב שמינית גמר אליפות אוסטרליה נפתח הלילה (בין שבת לראשון) עם ניצחון של נובאק דג'וקוביץ' על דייגו שוורצמן. רוג'ר פדרר סגר את היום עם העפלה לרבע הגמר ואצל הנשים אשלי בארטי ניצחה וקורי גוף הודחה.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. AP
הפייבוריט לזכייה. דג'וקוביץ'/AP

גברים

נובאק דג'וקוביץ' (2, סרביה) - דייגו שוורצמן (14, ארגנטינה) 3:6, 4:6, 4:6

בזמן שטניסאים בכירים אחרים מקרטעים, נולה נראה בשיאו ומסתמן כפייבוריט מובהק ללכת עד הסוף. הבוקר הוא פגש יריב לא קל, אבל ניער אותו בקלות מרשימה בדרך להעפלה מספר 11 בקריירה לרבע הגמר במלבורן, ו-46 בטורניר גרנד סלאם. דג'וקוביץ' שמט מתחילת הטורניר מערכה אחת בלבד בארבעה משחקים, וברבע הגמר מחכה לו משוכה לא פחות גבוהה: מילוש ראוניץ' שנראה בכושר נהדר.

מילוש ראוניץ' (32, קנדה) - מרין צ'יליץ' (קרואטיה) 4:6, 3:6, 5:7

שני טניסאים שנמצאים בטורניר הקאמבק שלהם נפגשו, אבל המשחק היה חד צדדי מתחילתו ועד סופו. ראוניץ', שנראה בכושר פשוט פנטסטי והדיח בסיבוב הקודם את אחת מהבטחות הסבב סטפנוס ציציפאס, הגיע לקרב אחרי שלא שמט מערכה בטורניר - והמשיך בדיוק באותה צורה. הקנדי היכה לא פחות מ-35 אייסים, לא השאיר סיכוי ליריבו, הכריע את המשחק תוך שעתיים ו-17 דקות, והשלים העפלה חמישית בקריירה לרבע הגמר במלבורן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הטניסאי הקנדי מילוש ראוניץ'. AP
טורניר הקאמבק נמשך. מילוש ראוניץ'/AP

רוג'ר פדרר (3, שוויץ) - מרטון פוצ'וביץ' (הונגריה) 6:4, 1:6, 2:6, 2:6

השוויצרי בקושי שרד את הסיבוב השלישי וזה לא נראה יותר טוב מבחינתו במערכה הראשונה היום, אבל מיד אחר כך הוא התעורר, השתלט על הקצב ודילג בקלילות. ההונגרי המסוכן (67 בעולם) אמנם שחזר את הישג השיא שלו בטורניר גרנד סלאם עם העלייה לשמינית הגמר, אבל לא הצליח לשפר אותו. אולי הוא יתנחם בכך שהצליח לקחת לפדרר מערכה בפעם הראשונה בשלושת המפגשים ביניהם.

פאביו פוניני (12, איטליה) - טניס סנדגרן (ארה"ב) 7:6 (5), 7:5, 6:7 (2), 6:4

עוד מדורג הודח, הפעם האיטלקי הוותיק ששוב לא הצליח לעבור את שמינית הגמר במלבורן. פוניני שהתקשה מהרגע הראשון בטורניר, שוב לא עשה זאת ונכנע בתום משחק צמוד. האמריקאי המדורג 100, שהגיע לפני שנתיים לרבע הגמר במלבורן, הצליח לשחזר את ההישג הגדול ושוב מתעורר כשמגיע טורניר גרנד סלאם.

אשלי בארטי טניסאית אוסטרלית. רויטרס
אשלי בארטי הפכה עכשיו לפייבוריטית הגדולה לזכייה, אבל קודם היא צריכה לנצח את אליסון ריסק בפעם הראשונה/רויטרס

נשים

אשלי בארטי (1, אוסטרליה) - אליסון ריסק (18, ארה"ב) 3:6, 6:1, 4:6

הקהל הביתי שמח וצהל ובארטי המקומית ממשיכה במסע אל החלום. אחרי ההדחות של סרינה וויליאמס, נאומי אוסקה ואחרות, בארטי היא הפייבוריטית לזכייה, אולם היום היא עבדה קשה בדרך לניצחון על האמריקאית שנמצאת בכושר מצוין. בסופו של דבר, אחרי 1:36 שעות, היא השלימה את העבודה ועלתה שלב.

פטרה קביטובה (7, צ'כיה) - מריה סקארי (22, יוון), 7:6 (4), 3:6, 2:6

קביטובה נמנעה מהפתעה גדולה והפגינה הרבה אופי, אחרי שנקלעה לפיגור מול היוונייה שעלתה חסרת פחד להופעה הראשונה שלה בקריירה בשמינית גמר בטורניר גרנד סלאם. הצ'כית, שהגיעה למשחק אחרי שלא שמטה מערכה בטורניר, היכתה 33 ווינרים ושברה את סקארי שמונה פעמים. היא תפגוש ברבע הגמר את המנצחת בין אשלי בארטי לאליסון ריסק.

הטניסאית האמריקאית קורי גוף. AP
ירדה לקרקע. קוקו גוף/AP

סופיה קנין (14, ארה"ב) - קורי גוף (ארה"ב) 7:6 (5), 3:6, 0:6

אחרי הניצחון הגדול על אלופת השנה שעברה נאומי אוסקה, רבים האמינו שקורי גוף הפכה לאחת הפייבוריטיות לזכייה. הלילה התקוות הללו התבדו, כשגוף בת ה-15 נראתה שוב אנושית, וחוסר הניסיון ניכר בסף השבירה הנמוך שהפגינה אחרי שהובילה 0:1 במערכות, רק כדי להיכנע די בקלות אחרי שעתיים ו-11 דקות. בת ארצה קנין תפגוש ברבע הגמר את המנצחת בין וואנג קיאנג לאונס ג'אבור.

וואנג גיאנג (27, סין) - אונס ג'אבור (טוניסיה) 7:6 (4), 6:1

היסטוריה באוסטרליה: אחרי שהפכה לאישה הערבייה הראשונה אי פעם שעולה לשמינית גמר טורניר גרנד סלאם, ג'אבור עשתה זאת שוב עם עוד ניצחון גדול מול מי שניצחה אותה די בקלות בשני המפגשים הקודמים ביניהן. הטוניסאית שנמצאת בטורניר נפלא והדיחה קודם לכן את קונטה, גרסיה ו-ווזניאקי, השאירה מאחור גם את וואנג. היא תפגוש את קוניה קנין ברבע הגמר, בתקווה להמשיך את הטורניר ההיסטורי.

הטניסאית הטוניסאית אונס ג'אבור. GettyImages
היסטוריה ערבית במלבורן. ג'אבור חוגגת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully