וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ עדיין נזהר: "האליפות בכיס שלנו? אני שומע את זה, ובא לי להקיא"

אחרי עוד ניצחון דרמטי של ליברפול הפער בפסגה גדל ל-16, אבל המאמן מסרב לחגוג: "אפשר לאבד את זה בקלות". חשש מהפציעה של מאנה

עריכת וידאו: ניר חן

ליברפול נראית בלתי עצירה. אמש (חמישי) גברו המרסיסיידרס 1:2 על וולבס עם עוד שער דרמטי בדקות הסיום, שוב של רוברטו פירמינו, ונותרו בלתי מנוצחים בפרמיירליג העונה. בזכות הניצחון הגדילה ליברפול את הפער בפסגה ללא פחות מ-16 נקודות, אבל יורגן קלופ מסרב להודות שהאליפות כבר מונחת בכיס.

"אני שומע את זה, ובא לי להקיא", אמר המאמן בסיום. "אפשר להפסיד בקלות שישה משחקים עד סוף העונה. היו לא מעט קבוצות גדולות שהפסידו כמה משחקים ברצף בעבר, ואנחנו לא חסינים. זה לא נגמר עד שזה לא נגמר".

קלופ הילל את רוברטו פירמינו שכבש את שער הניצחון בדקה ה-84, טען שהשער היה "גאוני", והיה מרוצה בעיקר מהווינריות ששחקניו שוב הפגינו. "אנחנו לא מושלמים, אבל יש לנו תגובות מושלמות", הסביר. "להילחם בסיטואציה כזו, אחרי פציעה של סאדיו מאנה, ולנצח את המשחק - זה דבר נפלא. החבר'ה עשו את זה בגדול הערב".

מאמן ליברפול יורגן קלופ חוגג. AP
16 הפרש, והוא עדיין מדקלם קלישאות. קלופ/AP

וירג'יל ואן דייק הודה שהדרמה בדקות הסיום הפכה את הניצחון לעוד יותר מתוק. "היינו צריכים לחפור עמוק כדי להילחם על הניצחון הזה. אלה שלוש נקודות גדולות, חשובות, שמוסיפות לנו המון ביטחון בעצמנו".

הדבר היחיד שהעיב על הניצחון היה כאמור הפציעה של סאדיו מאנה, שנפצע במחצית הראשונה ודידה החוצה. בליברפול חוששים מהפציעה של החלוץ המצטיין, וקלופ אמר אתמול: "אנחנו עדיין לא יודעים בדיוק איזו פציעה זו, אבל מבינים שזה בשריר. הוא הרגיש משהו בשריר הירך האחורי, אבל נצטרך להמתין כדי להבין מה קרה בדיוק".

עוד בוואלה!

אנגליה: ליברפול ניצחה 1:2 דרמטי את וולבס בחוץ

לכתבה המלאה
שחקן ליברפול סאדיו מאנה פצוע. GettyImages
לכמה זמן הוא יושבת? מאנה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully