וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסת השמות בבית"ר מתרחבת: "חוץ מניימאר שידכו לנו כל שחקן אפשרי"

24.1.2020 / 9:00

עטר לא מתפשר על אורך החוזה, שועה ירד מהפרק, דן ביטון עדיין רחוק, וגם הזרים לא ממהרים להגיע. למרות השמועות הרבות, בבית"ר מבינים: נצטרך "עצבי ברזל" בחלון הזה. וגם: כמה קינדה היה קרוב לבאר שבע? אופיר סער עושה סדר

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ניר חן

עיקרי הדברים

- בבית"ר נשמו לרווחה אחרי שעסקת קינדה הושלמה: מנענו מעבר לבאר שבע

- במועדון מודים שהחיפוש אחר מחליף תקוע: "חוץ מניימאר שידכו לנו את כולם"

- אלירן עטר הוא האופציה הישראלית הריאלית, אולם יש מחלוקת על אורך החוזה

- בבית"ר מחכים להחלטות בבאר שבע אבל חוששים: הם לא יעבירו לנו שחקנים

seperator

בבית"ר ירושלים נשמו לרווחה עם חתימתו של גדי קינדה בקנזס סיטי וסיום הסאגה אמש (חמישי). ההודעה של האמריקאים לפיה קינדה הושאל הינה טכנית בלבד, והם מחוייבים למימוש האופציה בתום העונה ואף אמורים להעביר את מלוא סכום ההעברה בשבועות הקרובים. משה חוגג וג'קי בן זקן כבר שוחחו אתמול ובית"ר אמורה להכניס לקופה כ-2.35 מיליון דולר. שאר הסכום - קצת יותר ממיליון דולר- יועבר לאשדוד.

מדובר בסכום ההעברה הגבוה בתולדות בית"ר והרביעי הכי גבוה של שחקן שנמכר מישראל אי פעם אחרי ערן זהבי, מנור סולומון ודיא סבע. בבית"ר הודו אתמול: "באר שבע הייתה מוכנה להשוות לקינדה את החוזה בקנזס סיטי. אם לא היינו עומדים על זכותנו בנוגע לסעיף בישראל, זה גם היה קורה. אם קינדה היה מתחרט הוא היה נשאר בבית"ר עד סוף העונה בשכרו הנוכחי, כ-180 אלף דולר. הנושא הובהר לו היטב".

עוד בוואלה!

קנזס סיטי הכריזה על החתמת קינדה: "הוא משחק כאילו יש לו מנוע"

לכתבה המלאה
גדי קינדה שחקן בית"ר ירושלים מול עירוני קרית שמונה. דני מרון
אם לא הווטו של בית"ר, הוא היה היום בבאר שבע? קינדה/דני מרון

בית"ר מחפשת מחליף לקינדה, אבל כבר הספיקה להתעייף מעשרות השמות שמוזכרים כמועמדים. המטרה הייתה ונשארה קודם כל לצרף פליימייקר זר. בית"ר הגישה מספר הצעות לשחקנים וממתינה בסבלנות להתפתחויות. ייתכן שההחתמה תידחה לשבוע שבין סיום חלון ההעברות באירופה לבין סיום חלון ההעברות בישראל, שיפתח אופציות נוספות ואולי איכותיות יותר.

גורם בכיר במועדון הודה אתמול כי המצב כרגע "תקוע" ושחקנים שהוגשו להם הצעות לא ממהרים לבוא לישראל ובודקים אופציות נוספות. "צריך עצבי ברזל עם ההמתנה, אבל אנחנו מחפשים שחקנים שישדרגו אותנו. לא נביא שחקן רק כדי לסמן וי", אמרו בבית"ר.

בשלב זה חוגג עדיין לא אישר לצרף גם שחקן ישראלי בנוסף לזר. יחד עם זאת, אצל חוגג ההחלטות הן אמוציונליות ועד סיום החלון הכל פתוח, למרות שברור שאם אם יצורף שחקן ישראלי, הוא לא יירכש.

שחקן מכבי תל אביב אלירן עטר. קובי אליהו
בית"ר מסרבת בתוקף לדרישות שלו. אלירן עטר/קובי אליהו

נכון להיום אלירן עטר הוא האופציה הריאלית ביותר, כי הוא היחיד שיכול לקבל שחרור מקבוצתו. עטר עדיין לא ביקש לעזוב את מכבי תל אביב, אבל הוא בודק את האפשרויות שלו ובכל מקרה דורש חוזה לשנה וחצי. עטר חתום במכבי תל אביב עד תום העונה הנוכחית, אבל יסכים לחתום בבית"ר רק לשנה וחצי מה שמאט את המו"מ, שכן בית"ר מסרבת לכך בתוקף.

בבית"ר ממשיכים לעקוב אחר מצבו של דן ביטון בלודוגורץ ואף מוכנים לשלם סכום מכובד בתמורה להשאלה עד סוף העונה, אך בשלב זה הקבוצה הבולגרית לא מעוניינת בכך. חנן ממן הוא שחקן שתמיד נמצא על הפרק מבחינת בית"ר, אך בשלב זה יוסי אבוקסיס בכלל לא מוכן לשמוע על שחרורו מהפועל באר שבע, מה גם שבבית"ר לא ימהרו לקחת את כל החוזה שלו לשנתיים וחצי הבאות. ניב זריהן הוא לא אופציה מועדפת משום שבקבוצה לא מחפשים שחקן כנף.

חנן ממן שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
אבוקסיס לא ממהר לשחרר. חנן ממן/דני מרון

בכלל, צירוף שחקן מהפועל באר שבע יהיה אפשרי רק אחרי שהקבוצה מבירת הנגב תצרף שחקנים אחרים. גורם בבית"ר אמר אתמול: "כל האופציות הישראליות רלוונטיות, אבל ההערכה שלנו היא שייתכן מצב שאף אחד בסופו של דבר לא ישוחרר. וגם אם כן, אולי זה לא יהיה לבית"ר".

בנוגע לירדן שועה הבהירו בבית"ר כי נעשו גישושים עם מכבי חיפה לפני כמה שבועות, אולם מועמדותו ירדה מסדר היום בשל החשש מהתנהלותו. בבית"ר אמרו אתמול בציניות: "פרט לניימאר שידכו לנו כל שחקן אפשרי בחלון ההעברות הזה. קודם שנצליח לצרף שחקן אחד איכותי, ונגיד תודה".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"אוהבים אותך, גדי". רוני לוי/ברני ארדוב

רוני לוי נפרד מקינדה: "נזכור אותך תמיד לטובה"

לקראת המשחק נגד נס ציונה ביום ראשון, התראיינו המאמן רוני לוי והמגן שי קונסטנטין. "הניצחון על נתניה היה חשוב מאוד", אמר רוני לוי. "הגענו למשחק עם הרבה חיסורים. הרבה שחקנים עם פחות דקות משחק קיבלו הזדמנות ואני חושב שהם עשו עבודה טובה. היה חשוב לנצח בבית מול הקהל שלנו אבל אנחנו כבר מסתכלים קדימה ורוצים המשכיות.

על עזיבת גדי קינדה אמר רוני לוי: "אני רוצה להגיד מזל טוב לגדי, אנחנו אוהבים אותך. שמחים בהתקדמות שלך, עשית כאן עבודה נהדרת, נזכור אותך תמיד לטובה. שיהיה לך בהצלחה".

שי קונסטנטין שהפך לאחרונה לשחקן הרכב אמר: "קודם כל לשחק בהרכב זה תמיד כיף, במיוחד בבית"ר ירושלים שזה משהו דמיוני מבחינתי. חיכיתי לזה הרבה, עבדתי קשה ואני שמח שזה הגיע. הקבוצה נמצאת בתקופה מדהימה. אנחנו צריכים להמשיך".

על המשחק נגד נס ציונה: "האמת שאנחנו מתכוננים למשחק כזה כמו לכל משחק. כמו מכבי תל אביב או מכבי חיפה, נס ציונה מבחינתנו זה משחק ליגה על שלוש נקודות. צריכים לבוא בשיא הריכוז, בשיא הפוקוס. להמשיך לעשות את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר, לעבוד קשה ואנחנו מקווים לנצח את המשחק. אמנם במשחק הראשון ניצחנו 0:4 אבל זה לא אותו משחק. נס ציונה השתפרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully