וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.1: אריקסן יגיע לבדיקות רפואיות באינטר בשני

ניסיון המחטף של ברצלונה כשל: קשר טוטנהאם סיכם את תנאיו אצל הנראזורי ויצטרף רשמית השבוע. למפארד רוצה את מגן אטאלנטה, לזארו קרוב מאוד לניוקאסל

עריכת וידאו: ניר חן

העברות

* גנואה שמסובכת בתחתית של הסרייה A, רכשה מגטבורג את הקשר סבסטיאן אריקסן תמורת סכום סמלי של 50 אלף יורו. השבדי בן ה-30 חוזר לאיטליה, אחרי ששיחק בעבר במדי קליארי.

שמועות

* לפי התקשורת האנגלית, פרנק למפארד רוצה לחמש את צ'לסי במגן השמאלי של אטאלנטה, רובין גוזנס. הגרמני-הולנדי אמור לעלות כ-20 מיליון יורו.

* בצרפת מדווחים על העסקה ההולכת וקרבה של העברת לוקא טוסאר מליון להרטה ברלין: הקשר בן ה-22 יימכר תמורת 25.75 מיליון יורו. זה יהפוך אותו לשחקן היקר בתולדות הקבוצה מבירת גרמניה.

* העדכון היומי מגזרת כריסטיאן אריקסן. לפי דיווחים באיטליה, ההעברה שלו מטוטנהאם לאינטר היא רק עניין של זמן. התרנגולים דורשים 21 מיליון יורו, האיטלקים מציעים 15 מיליון והפערים ייסגרו בקרוב. על פי רשת "סקיי" בבריטניה, ברצלונה ניסתה להתערב ולבצע מחטף של הרגע האחרון, אולם הדני יעבור לאינטר בכל זאת ויגיע לבדיקות רפואיות ביום שני.

* לסטר סיטי וסאות'המפטון מנהלות מו"מ על מעברו של הבלם יאניק וסטרגור מהסיינטס לקבוצתו של ברנדן רוג'רס. הדני הענק עלה לסאות'המפטון 25 מיליון יורו בקיץ 2018.

* ולנטינו לזארו ממשיך להתקרב לניוקאסל והוא אמור לחתום היום. המגפאייז יצרפו אותו בהשאלה מאינטר ובקיץ יוכלו לרכוש אותו תמורת 20 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully