וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדאמה טראורה: "לפעמים אומרים לי שאני רץ מהר מדי, ברצלונה? אולי עוד אחזור"

רץ במהירות של 35.4 קמ"ש (הרץ הכי מהיר ב-NFL מגיע ל-35.8 קמ"ש), ראשון בכדרורים ושני רק לדה בראונה בשקלול נתונים כללי. עכשיו גם האקסית (וגם ריאל מדריד) רוצה אותו: "עזבתי בצורה רעה, אבל אני לא כועס"

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות מהניצחון של ליברפול על טוטנהאם

אחת מהפתעות העונה בפרמיירליג היא ללא ספק וולבס, שנמצאת במקום השישי בטבלה באנגליה עם 34 נקודות, בדיוק כמו מנצ'סטר יונייטד החמישית ושש פחות מצ'לסי שנמצאת במקום הרביעי, המוביל לשלב הבתים של ליגת האלופות. אחת הסיבות ליכולת הגבוהה שמציגה הקבוצה היא ללא ספק הכושר הנהדר שבו נמצא שחקן הכנף הספרדי, אדאמה טראורה.

טראורה בן ה-23, שגדל במחלקת הנוער של ברצלונה אך רשם הופעה אחת בלבד במדי הקבוצה הבוגרת, הגיע לאנגליה בעונת 2015/16, כשחתם באסטון וילה. בשורות הווילה הוא לא ממש הצליח לפרוץ ומשם עבר למידלסבורו, שם התחיל את הפריצה הגדולה שלו, שהגיעה לשיאה העונה בוולבס, בשורותיה חתם ב-2016.

אז איך נראה אימון שלו בחדר הכושר?

העונה לשחקן הכנף החסון, שעל פי דיווחים שונים זכה בעבר להצעות מקבוצות ב-NFL בשל מימדיו, ארבעה שערים ושישה בישולים בפרמיירליג, והיד עוד נטויה. על פי אתר הסטטיסטיקה המוצלח whoscored, הספרדי מוליך את רשימת הכדורגלנים שנבחרו לשחקן המשחק בפרמיירליג (שש פעמים). בנוסף, יש לו את הרייטינג השני הכי גבוה מבין כל שחקני הליגה האנגלית אחרי קווין דה בראונה (שקלול של מספר נתונים) והוא ראשון בכדרורים מוצלחים למשחק (5.7 כאלו).

אלא שהתכונה הכי מוצלחת שלו היא כנראה המהירות המסחררת. עד כמה הוא מהיר? בארצות הברית ערכו השוואה בין טראורה לבין השחקנים הכי מהירים בליגת הפוטבול הכי מפורסמת בעולם, ה-NFL, ומצאו שהוא במקום הרביעי מבין שחקני הליגה האמריקאית עם 35.4 קמ"ש. במקום הראשון אם תהיתם נמצא הרץ האחורי מאט בריידה, שבשיאו רץ במהירות של 35.8 קמ"ש.

ההצלחה המסחררת שלו העונה הובילה כמובן להתעניינות בו מצד קבוצות גדולות רבות באירופה, וביניהן גם ברצלונה בה גדל, ויריבתה הגדולה ריאל מדריד. למרות זאת, שחקן הכנף הספרדי לא מסתוונר.

שחקני וולבס חוגגים, אדאמה טראורה, ראול חימנס. GettyImages
פורח בוולבס. טראורה עם החברים/GettyImages

"אני רוצה לחזור לספרד בשלב מסוים, אבל קודם כל אני רוצה להיות אחד השחקנים הכי טובים בליגה האנגלית", אמר טראורה בראיון נרחב שהעניק בספרד. "ברצלונה? אין לי שום כעס על זה שהיא שחררה אותי. מי יודע, אולי עוד אחזור לשם. אם היא או ריאל מדריד יגישו הצעות, בהחלט אשקול אותן".

"עזבתי את ברצלונה בצורה די רעה", נזכר הספרדי. "אני לא מצטער על כך, זה חלק מהכדורגל. הייתי שם עשר שנים ויש לי זיכרונות טובים מאוד. היו כל מיני בעיות שהובילו לעזיבתי. כל מיני אי הבנות מול המועדון. לכן החלטתי לעזוב, רציתי להתפתח כשחקן".

טראורה דיבר גם על המהירות האדירה שלו וכמובן התייחס גם לנבחרת ספרד: "המהירות שלי? אני יודע מבדיקות GPS שעושים לנו באימונים שאני מהר. אני הכי מהיר בקבוצה ולפעמים בצוות המקצועי אומרים לי להוריד קצת את המהירות, שאני פשוט רץ מהר מדי. מאוד אשמח לקבל זימון לנבחרת ספרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully