וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונור מקגרגור: "דונלד טראמפ אולי הנשיא הגדול בתולדות ארצות הברית"

בעוד ספורטאים רבים ביקרו, לוחם ה-UFC, ששיבח את טראמפ בעבר, ניצל את יום מרטין לותר קינג כדי להלל פעם נוספת: "נשיא פנומנלי"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

דונלד טראמפ חגג את יום מרטין לותר קינג אמש (שלישי) עם ציוץ אופייני. "בדיוק לפני שלוש שנים, ה-20 בינואר, 2017, הושבעתי לתפקיד", כתב נשיא ארצות הברית. "זה כל כך ראוי שהיום הוא גם יום מרטין לותר קינג. אחוזי האבטלה במגזר האפרו-אמריקאי הנמוכים בהיסטוריה של המדינה, בהפרש גדול. וגם מספרי עוני, נוער ותעסוקה הטובים בכל הזמנים. מצוין!"

הקהילה השחורה לאו דווקא מאמצת בחזרה את הנשיא, אולם מי שכן הגיב לציוץ של טראמפ הוא אדם נוסף שעלה לכותרות השבוע - קונור מקגרגור. "נשיא פנומנלי", צייץ לוחם ה-UFC שהשלים השבוע קאמבק מושלם, עם ניצחון ב-39 שניות על דונלד סרוני. "אולי הנשיא הגדול בתולדות ארצות הברית. בלי ספק אחד מהם בכל מקרה, כשהוא יושב על כתפי ענקים מדהימים שהיו בתפקיד לפניו. לא קל. אלה גם השלבים הראשונים של הכהונה שלו. מדהים".

אלא אם יזכה גם בבחירות הבאות, מדובר בשלבים האחרונים של הכהונה של טראמפ, יש לציין. ובכל זאת, זו לא הפעם הראשונה שהלוחם האירי משבח את הנשיא האמריקאי. זמן מה לפני הבחירות בארצות הברית, אמר: "אני לא מכאן, אבל אולי דונלד לא יהיה רע. בסוף זה כמו קרב - מישהו מנצח, מישהו מפסיד, ואז כולם מתעוררים והכל ממשיך אותו הדבר. אני מאחל לו בהצלחה". ב-2017, לאחר שטראמפ כבר נבחר, ביקר את ההפגנות שהתקיימו נגד הנשיא.

טראמפ השיב וצייץ בחזרה ללוחם האירי: "ברכות על ניצחון ה-UFC הגדול שלך!". הדברים של מקגרגור מגיעים על רקע ספורטאים רבים שיצאו נגד טראמפ במהלך הכהונה שלו. בעולם ה-UFC הנשיא האמריקאי דווקא פופולרי למדי. נשיא הארגון דיינה ווייט תרם לקמפיין של טראמפ חצי מיליון דולר ואף אמר בעבר: "דונלד הוא לוחם ואני יודע שהוא יילחם בשביל המדינה הזאת".

עוד בוואלה!

אזוק, חבול ומרוסק על הרצפה: דלונטה ווסט הגיע לשפל חדש

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully