וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזוק, חבול ומרוסק על הרצפה: דלונטה ווסט הגיע לשפל חדש

בסרטונים חדשים וקשים לצפייה נראה שחקן ה-NBA לשעבר סופג מהלומות בראשו באמצע כביש מהיר. חברו ג'מיר נלסון: "המצב לא פשוט, תתפללו בשבילו ובשביל משפחתו"

מתוך אינסטגרם

בקיץ שעבר, בין ליגת הקיץ התוססת להכנות לפתיחת העונה, חובבי NBA רבים מכל רחבי העולם התקשו להישאר אדישים לתמונות שפורסמו של דלונטה ווסט, בעבר שחקן NBA לא רע בכלל ובהווה הומלס במצב קטסטרופלי. באותן תמונות נראה ווסט, הבחירה מספר 24 בדראפט 2004, כשהוא עומד בסמוך לכביש מהיר, עם כוס בירה ביד, עם לבוש קרוע ומראה כללי של הומלס.

החיים בצל המאניה דיפרסיה: נמרוד עופרן על סיפורו של דלונטה ווסט

אותן תמונות סחטו תגובות רבות משחקני NBA. חלקם אמרו שינסו לעזור לווסט, חלקם פנו לבעלי דאלאס מאבריקס (הגארד שיחק שם ב-2011/12) מארק קיובאן כדי שיסייע לו. אלא שלא נראה שיש שיפור. למעשה, ההיפך הוא הנכון. הלילה (בין שני לשלישי) פורסמו תמונות וסרטונים נוספים של ווסט, שהפעם נראה במצב גרוע הרבה יותר. בסרטונים הוא נראה זרוק על כביש מהיר בוושינגטון די. סי, בלי הרבה יכולת לזוז, כשמעליו ניצב אדם אחר, שדרך על ראשו מספר פעמים. מצבו של ווסט בעקבות התקרית עדיין לא ברור.

בשלב מאוחר יותר עלה סרטון נוסף, בו נראה ווסט כשהוא עצור ואזוק, ומדבר עם השוטרים על מה שקרה. "מישהו איים עליי עם אקדח והרביץ לי", הוא טען בקושי, כשהתקשה לדבר.

"הסרטונים של דלונטה גרמו לי להרגיש רע, יש לי כאב בטן ואני מרגיש חולה", אמר ג'מיר נלסון, חברו הקרוב של דלונטה ששיחק איתו בקולג'ים בסנט ג'וזף. "פונים אליי בלי סוף בנוגע למצב שלו, אבל אני מתקשה לענות. הדבר היחיד שאפשר לעשות הוא להתפלל, וכמה שיותר. תתפללו עבורו ועבור משפחתו ותקוו שהוא יקבל את העזרה שלה הוא זקוק".

"הרבה אנשים מתמודדים עם מחלות נפש, וחלקם בכלל לא מודעים אליהן עד שזה נהיה מאוחר מדי", הוסיף נלסון. "אני לא בטוח מה מצבו של דלונטה, אבל הוא יודע שאני לצידו בכל מצב ושאעזור לו לעבור את זה. דיברתי איתו בחודשים האחרונים, ניסיתי להיות שם בשבילו בתור חבר, אבל המצב לא פשוט".

ווסט הגיע לליגה הטובה בעולם בשנת 2004, כשנבחר על ידי בוסטון סלטיקס במקום ה-24 בדראפט. הוא שיחק בבוסטון במשך שלוש שנים לפני שעבר לסיאטל, בשורותיה שיחק עונה אחת. הוא עבר לאחר מכן לקליבלנד, חזר לבוסטון ואז הגיע לדאלאס, קבוצתו האחרונה ב-NBA. הוא נדד גם בליגת הפיתוח, בסין ובוונצואלה, לפני שהגיע לרחוב. ב-432 משחקים ב-NBA, היו לו 9.6 נקודות ו-3.6 אסיסטים למשחק.

עוד בוואלה!

האם זה דלונטה ווסט? התמונה העצובה של שחקן ה-NBA לשעבר גרמה לסערה

לכתבה המלאה

הציוץ של חברו ג'מיר נלסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully