וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ריימס על ראיקוביץ': "נגד פ.ס.ז' אתה חייב שוער גדול"

אקס מכבי תל אביב מתכונן לחצי גמר גביע הליגה (22:00). מאמנו בונה על דו קרב פנדלים: "זו המומחיות של פרדראג"

עריכת וידאו: ניר חן

בספטמבר האחרון קראה הכותרת באחד מאתרי הספורט שצרפת ש"ראיקוביץ' עצר את ניימאר במו ידיו, איזו סנסציה". ריימס גברה על פריס סן ז'רמן 0:2 בפארק דה פרינס והנחילה לה הפסד ביתי ראשון אחרי 16 חודשים. ואם זה לא מספיק, היא גם קטעה לאלופה רצף של 44 משחקים בהם היא כבשה.

הערב שתי הקבוצות יפגשו שוב, הפעם בחצי גמר גביע הליגה. ראיקוביץ' שנמכר לריימס ממכבי תל אביב בקיץ האחרון, שוב יעמוד בין הקורות והוא אמור להיות אחד האנשים הכי עסוקים על כר הדשא בסטאד אוגוסט-דלון השני.

ריימס ספגה העונה 13 שערי ליגה בלבד - פחות מכל קבוצה אחרת בצרפת. לקראת המשחק נגד פריס, המאמן דויד גיו החמיא לחולייה האחורית ולראיקוביץ' עצמו ואמר: "אתה לא יכול להתמודד עם פריס סן ז'רמן אם אין לך שוער גדול".

ראיקוביץ' עצר העונה שני פנדלים בליגה, אחד של ג'ונתן במבה מליל והשני של מוסא דמבלה מליון. בגביע הליגה הוא עשה את זה בהכרעה מהנקודה הלבנה מול שטרסבורג וגם בישראל היו לו כמה עצירות. אם ריימס תפתיע ותגרור את המשחק לפנדלים, היכולת שלו עשויה לעזור.

"זו המומחיות שלו. הוא דוחה את התנועה שלו לרגע האחרון ולא נותן לבועטים שום אינדיקציה לאן הוא יזנק", אמר גיו, "לכמה אלפיות השנייה האלו יש הרבה מאוד משמעות. במשחקי נוק אאוט, שמגיעים לא פעם להכרעה בפנדלים, זה יכול להיות מאוד חשוב".

שוער ריימס פרדראג ראיקוביץ' לצד שחקן פריס סן ז'רמן פבלו סראביה. AP
עוד סנסציה בדרך? ראיקוביץ' ליד פאבלו סראביה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully