וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוואי לאונרד ולוקה דונצ'יץ' לא אכזבו, הקליפרס רשמו ניצחון דרמטי על דאלאס

שני הכוכבים סיפקו את הסחורה ב-107:110 עם 36 נקודות כל אחד. שלשות של שאמט בדקות הסיום הכריעו. קריסטאפס פורזינגיס חזר אחרי עשרה משחקים, דווייט פאוול נפצע

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: נבחרי חצי העונה הראשונה ב-NBA

משחק אחד בלבד נערך הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-NBA - הקרב המסקרן בין שניים מהשחקנים הטובים בליגה, קוואי לאונרד ולוקה דונצ'יץ', שלא אכזב, ונגמר ב-107:110 דרמטי ללוס אנג'לס קליפרס על דאלאס מאבריקס.

אחרי מחצית ראשונה נפלאה של האורחת, היא המשיכה להכתיב את הטון גם בתחילת המחצית השנייה, עד שילד הפלא הסלובני נכנס לעניינים, וצימק כמעט לבדו הפרש דו ספרתי, כשקלע 24 נקודות מתוך ה-36 שלו בחצי השני של המשחק. הוא היה קרוב מאוד להפוך את התוצאה, אך בסופו של דבר גם הוא נכנע למשחק נהדר של לאונרד ולאנדרי שאמט, שהובילו את הקליפרס לניצחון רביעי ברציפות, ועל הדרך קטעו למאבריקס רצף של ארבעה ניצחונות.

כשנותרו פחות משלוש דקות לסיום ההתמודדות, במצב של 98:97, קלע שאמט שלשה חשובה מהפינה, לפני שמונטרזל הארל הוסיף עוד שתיים מקו העונשין בהתקפה שלאחר מכן. מיד אחר כך שאמט קלע עוד שלשה והגדיל את ההפרש לשבע, ומשם למאבריקס כבר היה קשה מאוד לחזור.

דאלאס קיבלה בחזרה את קריסטאפס פורזינגיס, שקלע עשר נקודות באחוזים רעים (4 מ-17 מהשדה, 1 מ-8 מחוץ לקשת) אליהן הוא הוסיף גם תשעה ריבאונדים. לעומת זאת, היא איבדה גבוה אחר, את דווייט פאוול, שנפצע בגיד האכילס כבר ברבע הראשון ולא ברור לכמה זמן ייעדר.

שחקן לוס אנג'לס קליפרס קוואי לאונרד מול שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ'. רויטרס
כיכבו כהרגלם. לאונרד ודונצ'יץ' נאבקים/רויטרס

הקלע המוביל של המנצחת היה לאונרד, עם 36 נקודות (1 מ-9 ל-3), 11 ריבאונדים, שלוש חטיפות, שתי חסימות ואיבוד אחד בלבד. מדובר במשחק השישי ברציפות של לאונרד עם לפחות 30 נקודות - הרצף הארוך ביותר לשחקן בקליפרס מאז וורלד בי. פרי עשה זאת ב-11 משחקים רצופים ב-1980. שאמט הוסיף 18, לו וויליאמס קלע 15 מהספסל והארל הוסיף 12. פול ג'ורג' המשיך להיעדר.

מנגד, מלבד 36 הנקודות שלו, לדונצ'יץ' היו גם עשרה ריבאונדים ותשעה אסיסטים. זהו המשחק ה-27 בקריירה שלו עם לפחות 30 נקודות לפני גיל 21 - כשרק לקווין דוראנט היו יותר משחקים של לפחות 30 נקודות עד גיל 21 (28 משחקים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully